Gå til innhold

Jeg skal få et nyydelig tantebarn, og de har bedt oss om navneforslag.. HJELP!

Anbefalte innlegg

HURRA! Min lillesøster Cathrina har fått en nydelig liten jente, som ble født i går den 24. August:):):) Så jeg skal bli tante:D Men de har ikke klart og finne navn til henne, og de har bedt oss om og hjelpe... jeg og min mann laget en liste over navn vi synes passer til henne. HER er vi fullstendig ueninge... Tulla har blå øyne og er helnorsk.

Mine forslag er:

Caroline

Eirill

Julia\Julie

Thea Louise (Ja det er poppis men det passer veldig godt til henne)

Mona

Emilie

Lone

Marie

Fredrikke

Christine

Anna

Frida

Tina

Min manns forslag er:

Ines

Abelone

Pia

Ulla

Ulrikke

Janne

Lisa\Lise

Tuva

Celine

Susanne

Emmelin

Vibeke

Mannen min sier at Ines er så flott til henne og at det er litt skjeldent, men jeg mener det samme om Eirill!!

HJELP!!!

Fortsetter under...

Jeg må si jeg likte dine forslag absolutt best!

Disse er kjempefine (tilfeldig rekkefølge):

Caroline

Julie

Julia

Thea Louise

Emilie

Marie

Christine (helst med K)

Anna

Frida

Av mannens forslag liker jeg bare Tuva - og til en viss grad Lise og Vibeke.

Av dine forslag liker jeg Caroline, Julia/Julie, Emilie, Marie og Frida best.

Av din manns forslag liker jeg Pia, Ulrikke, Lisa/Lise, Celine og Emmelin best.

Skal jeg velge ett navn synes jeg kanskje Emmelin, det er både fint og litt mer sjeldent (jeg ville kanskje helst brukt Emmeline) Har ikke sansen for hverken Ines eller Eirill, det er nok ikke helt min smak

Hei, Hei!:D I overskriften skal det sefølgelig stå: "har fått et nydelig tantebarn";-). Nei vi skal ikke akuratt velge navnet til henne, men de mente visst at vi var mer erfane når det gjelder navn, siden vi har to små fra før...... hehe... Så vi har tenkt og ramse opp forslagene våre i morgen, så får vi se hva de liker best av dem! For det er jo selvsagt deres datter, og de som skal velge navnet. Jeg har foresten smakt på Ines og begyner nok og få litt mer sansen for det. Men det at Ines er litt kaldt holder jeg fortsatt fast på... hva synes dere? Må inrømme at jeg liker Pia, Ulla, Lisa og Emmelin\Emmeline. Fks. Pia og Lisa kunne jeg godt brukt selv. Men jeg synes ikke det passer så godt til henne liksom... Ulla er jo faktisk veldig tøft, kansje litt "saue aktig" da men....

Annonse

Av dine navneforslag liker jeg

Caroline

Julie

Thea

Emilie

Av hans forslag likte jeg

Tuva og Celine

Hvis hun skal ha dobbeltnavn, kan dere jo kombinere deres forslag, f.eks Tuva Emilie eller Thea Celine ?

Jeg personlig likte ike Ines og Eirill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...