Gå til innhold

Når skal det bli min tur...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...:(

Der kom mensen etter 5 forsøk også...skjønner ingenting jeg...når skal jeg få det til...føler at jeg aldri kommer til å bli gravid...

Alt er jo i sin skjønneste orden...til og med skyllet gjennom egglederne før denne gangen også...

Mensen kom i dag etter to dager med skikkelig murring....og jeg er bare på dag 12 etter inseminasjonen denne gangen også, slik som forrige gang...merkelig, da jeg alltid tidligere har fått mensen 14 dager etter eggløsning...

Kan eggløsning ha kommet før jeg satt sprøyten?

Følte det slik forrige gang også, men men...vet ikke jeg..skal liksom ikke skje da selv om man ikke kan styre naturen, så mente legen på nordica at det skulle være bra, det er da de vil at sprøyten skal settes (altså når den var sånn som min follikel var sist, 20 mm)

men jeg vet ikke jeg...

Har liksom alltid hatt troa på scanning og sprøyte, men nå er jeg brått usikker, men samtidig har jeg prøvd testing også, og har jo heller ikke blitt gravid på dette.

Det jeg syns var rart sist gang var at eggløsnings testen var pos den dagen jeg var hos gyn og fikk beskjed av Nordica å sette sprøyten den kvelden, det jeg tenker da er jo at hvis jeg hadde bare skulle teste så hadde jeg hatt inseminasjon på tirsdag, men siden jeg satt sprøyten ble den på onsdag, hm...er ikke det rart?

Eller styres eggløsningen såpass av denne sprøyten?

Beklager langt innlegg...må bare få skrevet litt fra meg...er så lei meg nå...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Angelica!

Så trist at det ikke gikk denne gangen heller :-(

Jeg har dessverre ikke noe fornuftig å bidra med på spørsmålene dine.

Skjønner godt at du er frustrert og lei deg nå..

Klem fra

Skrevet

Takk for klem:)

Er ganske frustrert nå ja, men gir ikke opp:)

Enda...

Klem til deg Månestråle:)

Skrevet

uff, det skal ikke være enkelt dette. du må prøve det du kan å holde motet oppe, selv om det er tungt nå..

noen ganger er det bare slik at man må slite for å få oppnådd noe; selv kaller jeg det "tingenes iboende f....skap"!

jeg skal nedover på mitt tredje forsøk snart selv. lyktes på første forsøk sist, men denne gangen skal det visst ikke være så lett. fra å ha en stabil syklus, så er den nå helt ustabil, så det er vanskelig å planlegge noe akkurat... får bare satse på at det er gullegget som bare lar vente litt på seg:)

du må ha masse lykke til videre. trøsteklem sendes deg

Skrevet

Ja vi får satse på at gullegget ligger og godgjør seg:)

Hadde regnet med noen forsøk, men kjenner at nå etter 5 forsøk er det liksom på tide:)

Lykke til videre du også:)

Tusen takk for trøsteklem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...