Gå til innhold

hva synest dere om navnet Malachy?

Anbefalte innlegg

vi er et engelsk par, og Malachy er et ganske vanlig (gutte) navn i england, men vi bor her i norge og lurer på hvordan folk vil reagere på et slik navn. og spesielt hvordan dere vil utale den.

de finnest veldig mange fine internasjonale navn, som er fint både på norsk og engelsk, men vi klarer ikke å være enige. litt slitsomt.

men blir glad for forslag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138534243-hva-synest-dere-om-navnet-malachy/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri hørt navnet før. Det er så absolutt ikke stygt, men jeg tror jeg kanskje ville valgt et navn som ikke var fullt så uvanlig i Norge siden det er her dere bor. Jeg ville forøvrig uttalt det Malaky, men det er kanskje feil...

Ville aldri valgt de om dere bor her. Jeg aner ikke hvordan det utalles, og orker ikke prøve hundre ulike varianter :-) Finnes - som du sier - så mange flotte internasjonale navn! Dessuten trodde jeg det var jentenavn..

Hva med:

Benjamin

Nikolas

Theodor

Ferdinand

Fredrik

Christian

William

Henrik

Peter

Joseph

Aron

Alexander

Så veldig vanlig kan det vel ikke være ettersom ingen her har hørt om det før. Og ja, vi leser aviser og ser tv fra England. Jeg vet ikke hvordan jeg skulle uttalt det navnet - Mallaki kanskje?

David

Thomas

William

John

Tom

Edvard

Michael

Robert

er mine forslag i farten

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...