Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jenta mi har fått vannkopper, har begynt å få noen prikker i ansiktet og i rumpa.. Vi var på besøk hos min søster forrige uke som måtte hente sønnen sin i barnehagen pga han hadde fått vannkopper. Vet ikke helt hvordan dette med vannkopper fungerer men er ikke min søster smittebærer da? Er litt bekymra siden jeg ikke ammer lenger så har hun jo ikke mitt imunforsvar.. Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er barnet som har vannkopper som er smittebærer, og det bare inntil de har begynt å tørke ut

Skrevet

ok. kanskje det ikke er vannkopper da. får vel bare vente å se

Skrevet

og så vil hin vel få feber ganske fort og vil jeg tro

Skrevet

Hei. Min sønn fikk vannkopper da han var ca 5 mndr gammel , ble smittet av sin søster på 2,5 år. Han fikk kun 5-6 prikker , noen på armen , en i ansiktet og en i hodet. Hans søster fikk over hele kroppen.

Jeg fikk beskjed av legen at min sønn ville ha mine antistoffer i kroppen til han var rundt 6-7 mndr , og siden jeg hadde hatt vannkopper ville han få dette veldig lett.....

Han fikk disse 5-6 prikkene som tydelig var væske fylte men ingen feber.

Skrevet

Nathalie fikk vannkopper da hun var 6 mnd`er.

Det startet med uskydlige små,røde prikker som for hver dag forandret seg til å bli værre og flere.

Hun hadde feber i noen dager før utbruddet,men var i fin form når utbruddet kom og til vannkoppene forsvant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...