Aquanimba Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Ha ren snn på 7 uker, veldig grei gutt. I det siste har det nok være mye stress for meg, og jeg har fått mindre melk, såpass at jeg har sett meg nødt til å gi tillegg på flaske. Har forsøkt ammete, i ulike varianter, å legge han hyppigere til brystet, pumpe med mer, men syns ike jeg får nok melk. Han virker ret og slett ikke frnøyd før han får flasken etterpå. Gitt han ca 100 ml eter pupp (begge), og det har gått rett ned. Hadde i utgangspunktet,o g ønsker ennå å fullamme han, men jeg er ganske fortvilet. Helsestasjonen forklarer jo hvordan stress og lite melk kan henge sammen, syns ikke jeg stresser så ille nå, men allikevel blir det ikke bedre, det er nok kanskje stress nok i seg selv.. Hehe.. Litt fortvilet her! Vil ikke slutte. Noen med sae erfaring? evt gode tips??
2hærligegutter Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Ta deg noen dager "fri". sov lenge, gi han mat når han vil ha, ikke gjør husarbeid, drikk masse, se på tv. Det blir nok endel amming så sett deg foran tv eller no. da kan dere kose dere. det produseres mest melk den første timen etter amming. hvis han ikke roer seg i det hele tatt gi han litt mme, men ikke så mye, bare sånn at han holder ut en time ell. to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå