mastermind Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Snuppa nærmer seg 7 kg med stormskritt. Hun er fire mnd, og i denne bleieverdenen må jeg si at jeg blir fort forvirret. Har brukt pampers hittil, og er storfornøyd. Brukte så vidt libero, men synest de er klumpete. Problemet mitt nå er at bleie nr 4 har så vanvittig mange versjoner. Pampers har p4 baby dry, easy up og active. HJELP! Noen som vet forskjellen? Navnene sier jo litt, så noe skjønner jeg, men dere med erfaring, hva bruker dere? Noe til natt/dag, noe til barn som fortsatt ligger, noen kryper, noen går kanskje?
Cala75 Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Å da vil jeg anbefale deg på det sterkeste å prøve Active Fit! Den mest geniale bleia som er laget. Brukte den lenge til jenta mi som er 4,5 år nå og gleder meg til lillemann på 3 uker blir stor nok til at jeg kan begynne å kjøpe de bleia igjen. Pampers Activ Fit har en vanvittig god passform og er veldig elastisk og myk. Anbefales!
2hærligegutter Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 vi og bruker active fit og er super fornøyde . de er tynne elstiske og super absorberende. vi har nå gått over på str 4 siden han begynte å lekke igjennom 3`erne. Han er 5 mnd og ca 8 kg
2hærligegutter Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 vi bruker kun active fit denne gangen, men med 1. mann brukte jeg babydry om natten. Up and go kunne jeg ikke bruke på, tisset igjennom de hver gang
mastermind Skrevet 25. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2008 FLott! Har kjøpt en baby dry fordi det virket likt new baby, og at det stod noe night-greier på. Da kjøper jeg active fit også =) Takk for hjelpen. Dere er go altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå