Cici03 Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Noen her som skal ha egguttak/innsetting i uke 38??
elvira 76 Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Hei! Jeg skal ha uttak i uke 38 en gang ja, skal på ultralyd 12 september så får vel vite nærmere da. Dette er vårt første forsøk så dette blir spennende Hvor holder du til? Vi er på st.olav i Trondheim.
Cici03 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 Hei Elvira. Så spennende. Vi skal på ultralyd 9. september. Begynner på Puregon 4.september. Dette er vårt første forsøk også. Veldig spennende det her. Har gått på Suprecur siden onsdag den 20. Merker smått bivirkninger nå.. Håpe det snart går over. Jeg holder til på Riksen i Oslo :-) Moro om vi kunne fulgt hverandre da :-) Siden vi ligger ganske likt i løypa og ferskinger her begge to..
♥Irbeni♥ Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Hei dere to Ser ut som vi havner i samme gruppe.. Jeg har også UL den 12. sept! Dette er mitt andre forsøk. Jeg har masse bivirkninger denne gang, selv om det er samme type hormoner.. Å i tillegg ble det 14 dager ekstra med spray pga. forsinket mens. Så dette er nok årets prøvelse ja! Jeg holder til på Unn i Tromsø!
elvira 76 Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Bra det er flere som skal til pers samtidig Jeg synes det er litt snodig at medisinregimene er så forskjellig i lengde og styrke, men vi er jo ikke like noen av oss heller da... Jeg begynte med Synarela spray 7 august (en uke ekstra pga feil beregning av mens) så det er en god stund med spraying... Skal starte med Puregon 3 september. Har ikke hadd nevneverdig med bivirkninger mener jeg selv, men min mann har antydet at lunta er noe kortere for tiden he he.. Men vi får satse på at alt dette gir gode resultater, krysser fingrer og tær for alle
Cici03 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2008 Uheldige dere har vært da som har måttet spraye ekstra! Jeg har femdeles ikke fått mensen så håper jo den kommer før onsdag neste uke. Har tatt meg ferie i uke 38 og 39 så håper ikke det blir noen forsinkelser, men man vet jo aldri. har fått litt av en prøvelse du Irbeka. Mannen min også mener jeg har kortere lunte om dagen, men er det rart?! Mye man skal gjennom både fysisk og psykisk. Vi får håpe uke 38 blir en bra uke :-)
dona Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Hei. Jeg er i gang med 1.forsøk. Startet spray 16.aug. og begynner på sprøyter 4.sept. Uttak i uke 38 hvis alt går som det skal. Veldig spent. Holder til på riksen.
Cici03 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2008 Hei Dona :-) Spennende, da begynner vi likt med sprøyter. Må si jeg gruer meg litt til det. Er det Puregon du har fått også? Hvordan går det med sprayingen?
dona Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 Spraying går bra. Bruker suprecur 4 ganger om dagen. Gruer meg veldig til sprøytene. Har to legevenninder som kunne hjelpe meg første gangen, men nå må jeg til utlandet i 2 dgr. med jobben. Så må klare meg selv. Er redd sjefen kommer til å merke noe når jeg skal igjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen. Har fått brev fra riksen om at jeg kan ha med medisiner på fly. Men de må sikkert vises fram sammen med brevet. Har fly hjem på torsdagen sent på kvelden og er redd sprøyta må settes på flyplassen på do. Ikke så hyggelig. Tror sprøytene heter menopur (resepten er på appoteket). Her må jeg selv blande innholdet i sprøyta og stikke med en sprøyte og ikke en penn. På riksen gikk dette dårlig når vi skulle teste selv. Klarte å stikke meg i fingeren, blod overalt. Skikkelig kløne. Merker jeg blir helt vissen av og se sprøyter.
Cici03 Skrevet 30. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2008 Hei igjen Dona. Du har ikke fortalt sjefen noe du heller skjønner jeg. Håpe ikke sjefen din er nysgjerrig da! Jeg tror nok ikke sikkerhetspersonalet nevner noe om at " aha det er mot ass.befruktning" Det ville i så fall vært veldig uproft av de. Ser de sprøytene gir du dem bekreftelsen, så tror jeg nok ikke de sier noe mere. Så skal jeg krysse fingrene for deg. Skjønner godt du gruer deg, det ville nok jeg også ha gjort. Jeg vil heller ikke fortelle min sjef noe om dette. Syns ikke de har noe med det. Så tungvint at du må blande selv!! Jeg har en pen, samme type om man har sukkersyke.Den skal ikke være vond i det hele tatt, men gruer meg til første stikket for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå