Gå til innhold

Oppmuntringsmelding - ivf/icsi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid og det etter maaaange icsi-forsøk og få/dårlige egg, kun en befruktning. Nå gravid med naturmetoden! Ikke til å tro, men det går faktisk an!

Nå håper vi bare at spiren klorer seg fast og blir! :) Hjertet banker og jeg har utskrift av ultralydbildet - titter på det hele tiden for å se at det er sant!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!! krysser fingrene for at alt går bra:)

Skrevet

Jeg blir så glad i slike medlnger, spesiellt når du snakker om dårlige egg:) Gratulerer så mye. Har ett slikt mirkale selv, å når jeg leser dette har jeg ett lite håp om at det kan skje igjen.

Men kan jeg spørre om hva som var annerledes denne gang?? eller levde du som normalt?

Skrevet

Hei snuppa... gratulerer igjen, det var det jeg sa!!! hihi... fantastisk .o)) nyt dette nå.. kleeem

Skrevet

Gratulerer så masse! :)

Skrevet

Tusen takk alle. Jeg er glad og suuuupernervøs. Det er fortsatt så langt igjen! Må bare tiden gå fort!!!

Skrevet

Så utrolig godt å få slike historier! Tusen takk skal du ha! Og du må ha masse lykke til! Det kommer til å gå helt fint, det er ikke så rart at man bekymrer seg litt ekstra når man har gått gjennom det vi går gjennom, men husk at det egentlig er irrasjonelt, og at alt ordner seg :-)

Skrevet

Blir så utrolig glad og rørt når jeg leser disse historiene. Spesielt dere som har slitt lenge med å få det til. Også naturmetoden:-))) Helt fantastisk:-))) Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet:-)))

Skrevet

GRATULERER:-) Fantastisk at dere fikk det til uten hjelp.

Kozzzz dere:-)

Skrevet

Hei Måneskinnsjenta :-)

Så godt å høre at alt har gått fint med deg, og nå som du har sett et hjerte slå, er det ingen grunn til å tro at det ikke skal gå bra videre heller :-) Styr unna alle innlegg om MA/SA, dit og datt... det gjør deg bare unødvendig engstelig.... Tenk, du er gravid!!! Om litt over 7 mnd blir du mamma :-)

Skrevet

Når man må ha ICSI så skulle det jo nesten ikke gå an å bli gravid på naturlig vis - så helt utrolig! Virkelig et mirakelbarn blir dette. Vi må også ha ICSI behandling og jeg tenker ikke på at det går an å bli gravide på egen hånd en gang - har liksom avskrevet det helt. Men du har jo nettopp bevist det motsatte! Kos deg videre med alle svangerskapsplagene og å grue til fødselen ;-)

Skrevet

Ja er det ikke helt utrolig! Er glad og nervøs!! Tankene flyr og det er vanskelig å konsentrere seg om jobb og annet. Merker at mannen min er så glad (og nervøs han også) og det gjør godt. :) Måtte spiren sitte! Tør nesten ikke tenke på dette. Må prøve å fokusere på tv-program, boklesning (velgig enkelt gitt :) ) og hobbyer. La tiden gå fort!!

Lykke til til alle andre som sliter. det er faktisk mulig!

Skrevet

Hei og gratulerer så masse med graviditeten! Må bare føye meg i rekken av at det er mulig med naturnetoden! Jeg fikk en datter etter første icsi forsøk og var så lykkelig som en kan bli! Da hun var syv måneder fann jeg ut at nestemann var på vei. Dette var i fjor sommer og nå ligger begge gullungene å sover!

Ikke gi opp håpet, det er mulig å få det til på egenhånd!!

Skrevet

hva var grunnen til at dere måtte ha icsi?? Var d mannen som hadde lite og dårlig sperm??

Skrevet

Hei hei.

Tusen takk for oppmuntrende ord! Fikk helt gåsehud jeg nå:))

Gratulere så mye! Kos deg i svangerskapet å ta vare på dere selv!:))

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse :-) Godt å høre det ordnet seg til slutt :-)

Skrevet

grunnen til icsi var litt dårlig bevegelighet på noen av mannens prøver og at jeg hadde få og dårlige egg.

superkvalm i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...