Gå til innhold

Barnepass i nærheten av Møllenberg/Rosendal (Trondheim)

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Vi skal flytte til Trondheim fra Oslo hvor lillejenta vår har hatt barnehageplass siden hun fylte 1 år (hun er nå 1,5år). Vi fikk ikke vært med i hovedopptaket i Trondheim fordi vi rett og slett ikke visste at vi skulle flytte før jeg plutselig hadde et jobbtilbud på bordet nå i august.

Tenkte at dersom noen vet om noen som skal flytte fra barnehagen sin i området Strindheim-Lademoen-Møllenberg-Singsaker-Berg, kunne vi søkt plass i den barnehagen, det ville i alle fall gitt mikroskopisk større sjanse for å få en plass! Vet du om noen, så kan du kanskje tipse meg?

Begynner i ny jobb 1.oktober, og har ingen som kan passe jenta vår! Noen som har noen tips til barnepass?

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

hei hei

jeg kan passe jenta de, jeg har ei jente på 10måneder hun er veldig for seg ,veldig aktiv og elsker andre barn. pluss

at jeg har jobbet i barnehage selv.

skal være hjemme med henne frem til sommeren og da ønsker jeg å være dagmamma i tillegg.

vi bor oppe på saupstad. tenkte også at vi skulle dra litt i åpenbarnehage sånn at de får være med flere barn og andre ting vi kan finne på. ute å leke og inne og leke:)

du kan jo ringe eller sende meg en mail om du er interesert eller lurer på noe.

97429284 eller [email protected]

mvh Anette

• 4 uker senere...

Hei,

Har du fått noe barnepass enda?

Vi vet om en dagmamma med gode referanser på Nedre Elvehavn som har tenkt å starte opp igjen. Vi kunne selv tenke oss å bruke henne for vår sønn på 13 mnd men hun trenger flere barn før hun vil starte opp. Kontakt meg med personlig melding eller på tlf: 40856843 for å få hennes tlf.nr.

• 4 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...