lillebie på`n igjen Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 fikk vite i dag at enda et vennepar klarte det på første insiminerings forsøk...er tungt når "alle" blir gravide rundt oss....*snufs* måtte bare få det ut .... har endelig fått mensen , 50 dager siden sist, regner med det har blitt forsyvet etter forsøket med alle medisiner....noen som vet om neste mens pleier å være "normal"? skal sette i gang med nytt forsøk neste mens, hvertfall noe å se frem til :-) (får bare håpe det ikke er 50 nye dager til)
LINEDRI Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Jag håller tummarna på att det blir ett plus för er på nästa försök... :-)
lillebie på`n igjen Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2008 takk for oppmuntringen <3 :-)
Astra71 - tvillingmor Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Hei! Jeg føler med deg.. Har det litt sånn selv. Synes det er veldig mange rundt meg som blir gravide om dagen, både for første og andre gang. Dersom noen har klart det gjennom assistert befruktning, gir det meg håp på en måte, men jeg merker meg selvsagt hvor mange (eller få..) forsøk de trengte før de klarte det. Jeg har hatt mitt tredje nå (pluss ett uten befruktning), og min erfaring er at mensen kommer nokså nøyaktig som den skal etter forsøkene. Så da blir det nok mye mindre enn 50 dager, skal du se :-) Krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå