Gå til innhold

Bråkete motorsykler. Fy faen jeg klikker snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en tulling som kjører rundt i boretslaget i dag. Bare kjører gjennom for å bråke mest mulig. Kjører langt over grensa også! Blir så forbanna, kan da ikke være lov? Men hva gjør man med det egentlig?

Trodde det var en grense for hvor mye en motorsykkel kan bråke?

Jeg tror seriøst at sånne folk har problemer... kjempekult å bråke liksom hoho. herregud!

Skrevet

All mulig sympati herfra i hvertfall.

Naboen vår har en slik kamerat, og han er på besøk rimelig ofte.

Det ekstra minuset hos oss er at denne kameraten tydeligvis synes det er helt normalt å dra på/fra besøk midt på natta, og da snakker vi natta som i mellom 01.00 og 05.00!!!

Har vært klar for å begå drap flere ganger, jeg. Hadde jeg løpt litt fortere (ca like fort som en motorsykkel) så hadde han vært dau.

Og for ikke å snakke om nødvendigheten av å stå og ruse motoren lenge og vel før han kjører sin veg.

Haaaaater bråkete motorsykler.

Skrevet

irriterende ja. skjønner det. er ikke lov å kjøre fortere enn fartsgrensa, men ellers er det vel lov å kjøre rundt med en motorsykkel, selv om den bråker vil jeg tro.

Skrevet

Jo, det er en grense for hvor høyt lyden av en mc skal kunne være. Ring politiet, og si han bråker jææææææææææævli!! Hadde jeg gjort! Greit nok, når det er ting som må gjøres, som f.eks pusse terrassa, klippe plenen osv, men å ruse moteren er høyst unødvendig. Men du kan jo kanskje gå ut å spørre om han kan roe seg litt, før du ringer politiet?

Skrevet

Grrrrrrr!!!!!! Han står ikke og ruser, han kjører gjennom her. Myyyye fortere enn det han skal. Problemet er vel at hva kan politiet gjøre uten nr på mc?

Vet det er en grense på hvor mye den kan bråke, men gidder politiet å bry seg??

Tar en tlf så fort jeg får nr på den sykkelen. Om det er mulig så anmelder jeg hele fyren. drittsekk! ååååååååååååååhhhh

Skrevet

ENIG ENIG ENIG!!!!!!!!! Hater den jævla støyen! Ganner de flere ganger om dagen. Kanskje du bor samme sted som meg?

Skrevet

hehe ja kanskje det? ;o)

Skrevet

tro meg det skal jeg! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...