Gå til innhold

Sovemusikk

Lillesøster/bror til tulla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på om noen kjenner til noe produkt som har beroligende sovemusikk for baby. Jeg hadde ei venninne på besøk med en babycall med sovemusikk. Jeg merket at tulla mi ble veldig rolig og fasinert av denne musikken, så jeg kunne tenke meg å anskaffe noe tilsvarende som jeg kan bruke når jeg legger henne på dagtid, bare da ikke som babycall da vi allerede har det.

Noen som vet noe som kan passe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en godnatt cd med klassisk musikk, følger med en bok med tekster.. Minsten elsker den og har blitt så vandt til den at han klarer nesten ikke å sovne uten den..

Er fra Go`Boken :)

Skrevet

Gå på platebutikken og spør etter en CD med rolig klassisk musikk. De har sikkert en fin samle CD eller noe sånt du kan kjøpe. Bare fortell om formålet, så finner de sikkert en passende CD til deg:-)

Skrevet

Teo på 3 mnd. hører på Richard Clayderman, Vivaldi (de 4 årstidene) og Gheorghe Zamfir m/music from the movies (panfløyte).

Skrevet

Takk for gode forslag, hadde ikke tenkt på det med klassisk musikk, noe jeg har, bl.a Zamfir. Kan jo prøve det for å se om hun vil reagere på samme måten.

Men, det var liksom ikke sånn type musikk det var på den babycallen. Det var musikk som startet ved at hun trakk opp noe, og var mer sånn rolig "pling-plong" musikk...(vanskelig å beskrive)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...