♥ DAME Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Var ikke det litt lite? Ellers var uttaket jæsla vondt, var så vondt at jeg begynte å gråte. Og ikke nok med det, sambo holdt på å svime av så han måtte legge seg ned på golvet Stakkar Og nå føler jeg at jeg har en diger murstein i magen og er veldig tøtt. Hvordan gikk det med dere andre jenter som hadde uttak i dag? Og er spent på hvordan det går med deg Pysekatten? ) Blir det uttak på deg i morgen eller onsdag??
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 I porsgrunn var han glad jeg bare hadde 8 egg, fordi han mente det var mer kvalitets egg.. det er jo kun 1 egg du trenger .o))) og det er ikke kvantitet men kvalitet som gjelder her gitt.. Jeg ønsker deg masse lykke til!!!
♥ DAME Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 Tusen takk for det Tullemor )))) Går det bra med dag da??
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Hei du... ja det går fint, er nå halvveis ca...men har vært utrolig mye dårlig men det spiller ingen rolle så lenge man endelig lykkes .o)) nå gruer jeg meg bare til ul på onsdag, skal måle livmorhalsen, har jo vært inne og kons. 2 ganger så livmorhalsen er jo kort.. og redd da for å føde før evt for tidlig til at babyen kan reddes... så har det litt tøft nå.. men må jo ikke ta sorgen på forskudd, så vi får bare vente på onsdag... Lykke til.. kleem
♥ DAME Skrevet 25. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2008 Huff, hørtes jo trist ut. Man skal jo kose seg og nyte et svangerskap. Men jeg forstår deg sååå godt når man har slitt så utrolig lenge så er man jo livredd for å miste. Men det går jo som oftes bra ) Jeg tror nok jeg kommer til å være fryktelig nervøs frem til uke 27, da er det jo gode sjangser for at barnet overlever hvis det kommer. Men jeg er jo ikke gravid ensa, sååååå Iallefall, stor klem fra meg, UL kommer til å gå kjempebra )
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Ja man slapper ikke av i det helt tatt i grunn hehe... sykt!! Du blir gravid nå du .o))))
beibisoon Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Syv egg holder nok. Jeg har tatt ut tre stk i dag, så jeg håper det var kvalitetseggene.....
tuttelura Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Jeg fikk også ut 7 i dag. Er vårt første forsøk og skulle nok gjerne sett at jeg fikk noen til.. Men, med tanke på at dette kun var på en eggstokk (ingen store nok på den andre), får jeg vel være fornøyd:-) Blir spennende i morgen nå da og så blir det jo et par spennende uker fremover også.. Masse lykke til alle sammen:-)
nurk07 Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 Jeg fikk ut tre egg på siste forsøk. Var kjemperedd det var for få, men legen på Nordica sa kvaliteten ble bedre jo færre egg. Alle mine tre delte seg i fire. Har tidligere hatt 9 egg hvor 2 ble 4-delte og 1 ble 3-delt og annet forsøk med 7 egg der 2 ble 4-delte og 1 ble 3-delt. Resten var ubrukelige. Tror du bare skal være glad det ikke ble flere jeg. Lykke til!!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 25. august 2008 #10 Skrevet 25. august 2008 Hei Askepott:-))) Uff, høres ut som du har hatt en tøff dag:-( Kjipt at uttaket ditt gjorde så vondt. MEN nå er det verste over for din del. Stakkars mannen din, håper han har kommet seg litt. Er ikke bare alt dette en må gjennom. He he;-))) 7 egg er jo helt perfekt. Da er de nok av prima kvalitet skal du se:-))) For mange egg er ikke bra, da kvaliteten blir dårligere. 7-12 er det legene helst vil ha. Skal se det blir baby av dette:-))))))))) UL min i dag gikk veldig bra. Er så glad nå. Uttaket blir til onsdag og innsetting blir til fredag:-)))))) Endelig. Legen var veldig fornøyd med det han så og han forventer å få ut ca 10 egg. Er så spent på uttak og kvalitet. Har vært i utrolig god form i helgen så tenkte at ikke stimuleringa virket som den skulle, men skal si jeg tok feil. Heldigvis:-))))))) Jeg håper du føler deg litt bedre i morra. Vær flittig med varmeflaske på magen i dagene som kommer. Skal hjelpe på trivselen der inne. Du må stelle godt med deg selv og huske på at til onsdag blir du ruger:-))))) Åhhhh, dette er så spennende:-))))))) Stooooor klem fra
Kine71 Skrevet 25. august 2008 #11 Skrevet 25. august 2008 7 egg er kjempe flott. Det er det optimale iflg Stolav, blir visst bedre kvalitet ja. Masse lykke til med befruktning og eggutvikling:0)
Hvite due Skrevet 25. august 2008 #12 Skrevet 25. august 2008 Jeg spurte legen idag hvor mange egg en fikk ut gjennomsnittelig og det var 8 egg. Men det hørtes ut som ett tøfft egg uttak for dere begge. Håper du har det bra nå og får slappe av. Blir spennende når vi ringer i morgen og får svar på befruktning... Jeg fikk ut 11 egg idag og det var fantastisk for meg:-) !! Dette er mitt tredje forsøk og ved det første forsøket fikk jeg ut 3 egg og det andre forsøket 4 egg. Men er veldig spent på morgendagen...
Søskenhåp adopterer Skrevet 26. august 2008 #13 Skrevet 26. august 2008 7 egg er jo helt supert det. Blir spennende med mannen din på fødestua da en gang i fremtiden forhåpentligvis ;-)
Mille38 Skrevet 26. august 2008 #14 Skrevet 26. august 2008 Hei Askepot, 7 egg er jo supert da:) Jeg hadde blitt veldig glad hvis jeg fikk det. Aldri fått mer enn 4... Spenende å se befruktningen i dag da:) Hvordan gikk det med akupunkturen?
♥ DAME Skrevet 26. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. august 2008 Tusen takk for svar ALLE SAMMEN )) Dere er så gode å ha )) Det må jo være noe i det siden det er flere her inne som sier det blir bedre kvalitet jo mindre egg, det har jo jeg aldri hørt. Ja, lurer på hvordan det skal gå med mannen min på fødestua hvis den tid kommer, hehe. Han skulle jo bare se på meg, men måtte nett kikke bort på slangen da de sa eggene kom. Og inne i slangen såg han klumper og blod, usj, ikke rart han ble dårlig ) Jeg klarer ikke blod selv, så jeg hadde øynene mine igjen og konsentrerte meg om smertene. Og så flott pysekatten, skal se du får prima egg du også ) Varmeflaske har jeg brukt heeele tiden, hatt sånn værk i magen etter uttaket (luft?), har ikke kunnet stå oppreist engang ( Nå skal jeg ringe og høre om det har gått bra med befruktning og deling, er ganske nervøs nå ja og redd ( Skal ringe mellom 13 og 15. Akupunktøren skal ikke sette nåler på meg før rett før og etter ennsett av egg, og det blir jo imorgen ) Ønsker dere lykke til alle sammen, og gleder meg til å høre fra deg Pysekatten om hvor mange egg du fikk ut ) Og dere andre må fortelle hvor mange egg som ble befruktet og hvordan delingen gikk )) Stor klem fra
Jehn Skrevet 26. august 2008 #16 Skrevet 26. august 2008 Hei.. Fikk så lyst til å svare deg.. har hatt 3 uttak på 2 forskjellige steder. Første gang fikk ut 41 egg(ingen av de 9 befrukta egga satt), andre 21 og siste gang fikk jeg 4 egg.(alle befruktet) Og nå sitter jeg her med halvstor mage og er 15 uker på veg, med et av de 4. Det er nok ikke kvantitet men kvalitet som gjelder.. Flott med 7 egg. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå