Gå til innhold

Blir man mer eller mindre vandt til å svelge sæd? =P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde bare gjort det en gang før, for lenge siden. Å hadde glemt litt hvordan det var..

Gjorde det igjen med kjæresten min i går, å jeg holdt på å brekke meg. Det smakte jo ikke så jævli.. Men det var konsistensen..

Typen ble fornøyd da =)

Men blir man mer eller mindre vandt med det etterhvert?

Å en ting til.. Jeg ble utrolig dårlig i magen den dagen.. Er det noe i sæden som kan gi løs mage eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja...en kan vell venne seg til alt vil jeg tro..

Jeg svelger ikke sæd lengre. Smaker jo helt j... Og så blir jeg så "rar" i halsen etterpå...

Skrevet

Hahahahah, for et morsomt innlegg:)

Eg trur åsså du blir vant til det, men nån like det jo ikke overhode! Vi har gjort det hele tia, så for meg e det ikke no ork, men det smake jo ikke godt - det e mer det at det e digg sex for oss begge. E ikke akkurat nåkka man vil ha på brødskiva:)

Skrevet

for å si det sånn jeg har aldri gjort det å kommer aldri til å gjøre det! prøvde vell en gang i fylla , men ble så dårlig at eg kunne daua!!!!

men for å si det sånn så gjør jeg ikke sånne tjenester for samboern min. etter at han fikk en tidligere venninne av meg til å suge han. eller rettere sagt hu eglet seg på han å de fleste mannfolk får jo tingsen til å stå bare noen prøvers seg.

ja ja i hvertfall jeg har en mann som ikke har fått noe tjenteste av meg på snart to år!!! å det kommer aldri mer til å skje heller!

er jeg helt psyk i hodet mitt pga det ?

Skrevet

Gjorde ho det mens du og typen va sammen???

Skrevet

niks ! han skulle fikse pc hennes! å da hadde hu bare omtrent hoppa på ham! å så har hu visst gjort det ett par ganger etter i bilen vår! så for å si det sånn jeg hater henne! jeg har lovet henne at den dagen jeg har drukket å er full å go så skal ho knuses!

så for å si det sånn samboern min fortalte det etter at jeg oppdaget at det var noe gale etter at hu ba meg ta godt vare på ham! jeg truet det ut av ham! å jeg takler bare ikke tanken på å gjøre det noen sinne igjen!

Skrevet

Nei, gud så disgusting! Det er rett og slett unaturlig! Hadde sambo krevd det, hadde jeg bedt han svelge litt selv først. *ugh*

Og de som sier at de liker det, tror jeg rett og slett lyver!!!

Skrevet

Jeg har svelget sæd på alle mine kjærester, 5 stk, og alle hadde forskjellig smak, noen smakte det helt jævlig av og andre vil jeg ikke si smakte godt men ganske nøytralt, jeg tenner på å svelge og jeg vet sambo elsker jeg gjør det derfor gjør jeg det ofte, så jeg syns det er godt,men kan ikke sammenligne det med med en matrett liksom, men det smaker helt greit,ihverfall av sambo...man venner seg nok til det ja.tror ikke det er noe i sæden som gjorde at du ble dårlig i magen,det inneholder stort sett masse proteiner,masse kalorier i den visst, så ingen slankekur hehe. Alle typer jeg har hatt elsker å la meg svelge, og flere har sagt at gutter liker at damene gjør det.

Skrevet

uansett guffent å gjøre det!!!

Skrevet

Skulle ønske eg klarte det...men det lukter klor og egner seg sikkert som lim og..he he.

Skrevet

Sex skal være godt, ikke ekkelt!!!

Skrevet

det begynner å klø i munnen etter at jeg har svelget, og jeg har prøvd å venne meg til konsistensen på sæd, men klarer det ikke. Brekker meg jeg og.

Skrevet

Nei. Suger gjerne, men svelger ikke (har prøvd en gang, og det skal ikke skje igjen). Vil ikke utløsningen i munnen heller siden det smaker så vondt, så det får gå på utsiden.

Aner ikke hvilken effekt sæd har på magen, men jeg bare sier det: ligg unna nesen. Jeg fikk sæd i nesen en gang ved et uhell. Sædcellene må ha trodd at de var på sporet av noe, så de svømte seg langt opp i bihulene. Det gjorde grassat vondt.

Skrevet

Æ gjør d, å æ lika d :P

Men trur ikkje d e nåkka man blir vant tel, entn lika man det -eller så gjør man det ikkje.

Skrevet

Det kommer ca. en ts. med sæd under utløsning. Hver ladning inneholder ca. 15 kcal.

Jeg svelger noen ganger. Syns ikke det smaker så rart, men ikke godt heller.

Skrevet

Jeg svelger unna fort som fy! Da går det stort sett bra :)

Skrevet

Festlig innlegg. Smaker fysj, men hvem trenger smake?::). Langt baki halsen og svelg med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...