Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her som har hatt det?? og hvordan gjikk det..

jeg skal ha diagnostisk lap på onsdag og gruer meg skikkelig... redd for svarene jeg får... lurer på om de gjør noe om de ser hva som er galt eller om de kun ser hva som er galt og om de finner tette eggledere eller endimitorose gjør de noe med det eller på jeg inn til ny lap for at det skal fikses....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Onsdag, sier du- det var vel i dag, da?! Håper alt har gått bra. Selv har jeg vært igjennom 3 lapraskopier. De 2 første for å brenne cyster, og den siste for å fjerne en eggstokk. Nå har du nok fått svar på hvordan det så ut "inni der", og jeg rekner med at de ordnet opp i det som måtte gjøres med en gang. Det har de i alle fall gjort hos meg. 2. gangen fant de bl.a annet mye sammenvoksninger som ble rettet opp i med en gang.

Håper du har tålt narkosen, og at du slipper unna de verste luftsmertene(luft som legger seg i hulrom i overkroppen). Heldigvis kommer de fleste seg fort etter et slikt inngrep.

Min historie er positiv, og en måned etter min andre lap, ble jeg gravid! Han er en skjønn, liten krabat, som nå er storebror. 3. mann kommer på nyåret, så det kan være gode utsikter for oss med pcos også!

Lykke til!

Skrevet

ja da har jeg vært på lap.. egglederne var ikke tette og ikke hadde jeg endimitorose.... så nå får vi håpe jeg får pergotime kurer....

de snakker også om kontrolllert ivf... noen som har vært borti det?

Skrevet

kontrollert stimulering vel.....ikke ivf??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...