Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ammebh i str 95 D/E eller 100 D??

Noen som har erfaring fra tidligere om det er greit med spiler eller om man skal ha uten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte et par veldig gode og behagelige på SparKjøp. Tror de kosta bare rundt hundrelappen per stk. Tror de går helt til 105D (??)

Skrevet

lindex.... kjøpte i tilegg forlengere jeg , så jeg slipper evt en valk når den blir strammere....

Skrevet

Jeg er vanligvis "avhengig" av spiler i bh (bruker normalt str. 85dd). Men når jeg skulle ha amme bh, ble jeg anbefalt uten spiler. Vet ikke om du får kjøpt med spiler heller forresten. Men det gikk helt bra. Kjøpte mine på Lindex

Skrevet

hei, har også funnet ammebh på sparkjøp. kjøpt en med spiler og en uten. Liker best med spiler. jeg ser ikke ut uten....

Det går bra med spiler så lenge du passer på de ikke presser på sidene har jeg fått vite:)

Skrevet

Sverger til Triumph AmmeBH. Bruker sjølv DD85/90. Den hadde ikkje spiler men veldig god til å bruke ja.....

No må eg slutte og sitte på baken. Går faktisk utover bekkenet det......

Skrevet

Triumph ammeBH går opp til veldig stort. Brukte vel 95E sist og det var ikke den største de hadde. Fås på Cubus

Skrevet

I følge Triumphs norske nettsider, har de ikke amme-bh i størrelse større enn 95E. Kjipe greier...

Skrevet

Har kjøpt Triumph amme-bh (med spiler) i både F og G-cup så det eksisterer :-)

(kjøpte forrige uke)

Skrevet

Har kjøpt på hennes og maurits, i dd størrelse med spiler, bruker de allerede, og de er veldig gode å ha på!

Skrevet

Hva med 80J?

Lite med spesialforretninger her jeg bor. Tips til norske internettsider?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...