Gå til innhold

tidlig med hode i bekkenet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutten min ligger også med hode i bekkenet, er i uke 30 også. Har kjent hode i bekkenet lenge. Vet ikke om det er festet...er det hos deg? Var på ul fredag, hun sa ingenting om tidlig fødsel selv om hun sa hode låg i bekkenet...

Jeg er 30+2 i dag, var hos lege på søndags-kvelden og da sa ho han lå i bevegelig hodeleie... Ikke noe snakk om for tidlig fødsel, de legger seg nok bare tidligere ned i bekkenet når man er flergangsfødende :)

Annonse

Hei!

Jeg er 28+1 i dag og har kjent hodet i bekkenet i ca. 1 uke.

Jeg er 3 gangsfødende og det sprenger veldig + jeg må tisse hele tden!!

Er også litt bekymret for at barnet kommer tidlig. Skal til legen på fredag, så vi får se hva han sier.

Føles noen ganger som om jeg har en appelsin mellom beina... er det andre som har det sånn?

Jeg er 28 uker på fredag, andregangsfødende å fikk vite for tre uker siden at babyen hadde lagt seg med hode godt nede i bekken men ikke festet seg ennå. Jordmor er bekymmret for fortdilig fødsel så er inne på kontroll en gang i uken for å sjekke om hode feste seg..det presser utruli mye i underlive å kjenner myyye stråling ned mot underlive som ikke er godt. Gjør det veldig vanskelig å gå:S

Er 24 år og førstegangsfødende jeg da, så vet ikke så mye om dette her. Men gutten har låge med hode ned i bekkenet i noen uker nå. Å det føles som om hodet kommer lenger og lenger ned:) hehe er vel bare pga trøkket tenker jeg. Er litt øm i kjønnsområdet, er vel pga økt blod masse der? Normalt? Ikke i selve kjønnsorgan, men i leppene og litt over. Springer på toalettet konstant uten å måtte noe særlig på do, pga han trykker sånn i underlivet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...