Mersa og gutta <3 Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg har helt dilla! ER SÅ GODT!!!!!! Kunne sikkert spist mer, men nå har jeg så grusomt halsbrann at jeg får ta til takke med Link hehe ;-P
Rosie the riveter Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Åååå så godt! Prøv med litt remulade og sprøstektløk på toppen i tillegg, så skal jeg gi deg dilla!!!
aomeg Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 ..vet...har nettopp trykt i meg 2 frokostrundstk med majones og masse tomat og agurk.Nå er jeg så mett at det holder for resten av dagen...off..
Scorpiogi Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 hehe.. snakk om ris til egen bak. Jeg var hekte på sånne eple-pærer, og de fikk jeg grusomt halsbrann av... eller kjeller-lukta som er i mannens arbeidsbil, nydelig lukt! - men gud så kvalm jeg ble av den!
Shabby Cheap Chic Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Mersa: Du har termin samme dag som meg du gitt:) sitter og koser meg med ostetortilla og salsa jeg.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå