Gå til innhold

Alt på plass og bare 28+4:)

Anbefalte innlegg

kjøpte stellekommode på fredag på tilbud, og monterte den opp i går (måtte jo se at vi hadde fått med alt og at ting stemte;)), og nå står den på badet, fylt opp med klær og håndklær og teppe:) i gangen står vogn, vippestoler babygym og bilsete:) vugga som jeg og søs har brukt males:). godt å være ferdig med de store utgiftene. og i god tid:). fryktelig mye rosa i skuffene etter at ul viste at det var ei jente. skal på 3d ul onsdag, satser på at det ikke dukker opp en minipenis da.. jordmora hørtes veldig sikker ut + at mamma sambo og jeg så det:) det er gøy å være gravid:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138531958-alt-p%C3%A5-plass-og-bare-284/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann=) Går inn i uke 30 nå, er også ferdig, var å kjøpte stellebord på fredag, men har ikke plassert klærne og slikt ennå, holder på å pusse opp badet så må vente til det er i orden.. Føles godt å være ferdig med alle innkjøp, og ønskeliste til familien er sendt ut på mail, siden de har bedt om å få den, siden jeg har kjøpt inn så mye;-) Har nå begynt me julegavehandelen, slik at jeg ikke har så mye før jul, blir vell nok med min førstefødte og alt som skal gjøres hjemme, så kan jeg heller dra på handling når og hvis jeg føler for det;-)

åh! er 30 uker nå, og er ikke på langt nær ferdig ennå!! har ikke engang behynt på barnerommet! begynner å bli veldig stress nå, tenk om vi ikke blir ferdige!

har vognen på plass da, og noe klær.. men, det går vel på et vis dette også, blir vi ikke færdige til han kommer får vi bare ta det igjen seinere. :)

er utrolig gøy å være gravid, men av og til er det hardt! blir sinna og gråter for ingenting jo! men det går vel over når knerten kommer får jeg håpe! :)

Ti hi. over iverig her!!

jeg har vogna. bestemt meg for barnesenga. navnet er så og si klart. mangler egentlig litt ull, og stelle løsningen. Den vet jeg faktisk ikke hvordan vi skal løse ennå. Også må jeg ha bilstol.

Er i uke 27 da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...