Gå til innhold

Treff i Oslo?


Engodmagefølelse

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vet ikke om noen har vært inne på dette før men jeg kunne gjerne tenke meg å treffe likesinnede i Osloområdet. Mange er nå over den magiske grensa og da er det kanskje litt lettere! Hadde vært fint å få litt kontakt forholdsvis tidlig i svangerskapet så kanskje om ikke så veldig lenge?

 

Litt om meg:

Fyller 22 i november og har termin med mitt første barn 28 februar/2 mars. (tror mest på den siste så henger her minst til ordinær UL)

Studerer farmasi ved UIO og jobber litt ved siden av (når jeg ikke er sykemeldt for kvalme)

Bor i Oslo sentrum. (har mulighet til treff hjemme også siden sambo jobber mye kveld)

 

Noen som vil møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg blir gjerne med på Oslo-treff, gjerne på kveldstid/helg. Er 29 og gravid med vårt første barn, og er veldig glad for å ha kommet over 12 uker nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei.

 

Jeg er 25 og den magiske dagen skal være 28.2 eller 1.3 :)

 

Kunne vært fint å få møte andre som også venter på å bli mama for første gang :)

 

Jeg jobber 8.00 - 16.00 så det passer nok best ettermidag/kveld for min del.

 

gleder meg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med :-)

29årig förstegangsfödende fra Ljan i Oslo.

For meg passer dag eller kveld. Er for tiden sykemeldt pga kvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også gjerne med, dersom det blir utenom normal arbeidstid. Jeg er 27 år, og venter min og samboerens første i slutten av mars :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra!!

 

Skal vi prøve å finne en dato som passer for flest mulig da? Jeg er på skolen på dagene stort sett, men blir lite jobbing så kan på kveldstid. Neste uke engang? Eller er det for tidlig? Noen som har forslag til dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 2.september passer bra for meg. Men kanskje vi skulle avtalt litt senere (feks en uke) slik at andre som ikke går innom BIM så ofte (men som kan tenke seg å bli med) ser at vi skal treffes i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 september passer for meg også! Bare jeg kommer meg hjem til greys! Hehe;)

 

Det er et poeng at noen kanskje ikke er her hver dag, men likevel kunne tenke seg å være med, men hvis flere kan på tirsdag kan vi jo bare kjøre på med de som kan. Blir sikkert flere sjanser. Må ikke nødvendigvis være så mange heller.

 

Noen som mener noe om dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år fra Oslo. Og jippi jeg skal bli mamma for første gang. Termin er 10. mars. Jeg vil gjerne være med på et treff og møte andre i samme situasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tirsdag 2 september er foreslått, men det er jo mulig å ta det en annen dato også hvis det passer for flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis "bare finn ut når" var med tanke på klokkeslett så er 17.00 et sted i sentrum foreslått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag er fint det, og de som ikke har fått det med seg til da eller ikke kan den dagen får være med på neste treff. Av erfaring fra forrige svangerskap så førte det første treffet masse treff med seg :o) og vi ble en god gjeng med jenter som forsatt har kontakt.

Jeg synes også det hadde vært moro å møte mars 09 mammaer!

Jeg vet ikke enda om jeg kan på tirsdag, har en samboer som jobber mye men får jeg anledning er jeg med :D

For meg passer det egentlig bedre med litt senere klokkeslett til vanlig, men bare hold kl 17 denne gangen!

 

Forslag til sted i sentrum: Feks Egon? Kanskje ikke verdens mest trendy cafe, men ihvertfall god plass og lett å prate der. Kom ikke på så veldig mange steder midt i sentrum (Da tenker jeg mellom Oslo S og slottet et sted)

 

Tror man bare må sette et tid og sted første gangen så ruller det på med flere folk og morsomme steder etterhvert som man møtes :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med deg! Man må nok bare sette en tid og et sted. Det vil alltid være noen som ikke kan, men hvis man skal vente på at alle kan er det vanskelig at det blir noe.

 

Tenkte du Egon på oslo s eller den som ligger lenger oppe i Karl Johan da?

Genialt at folk kommer med konkrete forslag asså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme :o)

Vi kan si Karl Johan.

 

Men for deg passer det uansett snuppa86?

Har du lyst å bestille et bord der? Du kan sikkert bare sette det på Barnimagen eller fornavnet ditt feks (hvis du ikke vil legge ut hele navnet her) også kan vi lage en ny tråd med tid og sted så ser vi hvor mange som da sier at de kommer :o)

 

Jeg skulle gjerne gjort det, men siden jeg ikke er 100 % sikker på at jeg klarer å komme denne gangen så er det kanskje dumt hvis det står på meg. Har LYST å komme da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer fint for meg så jeg kan godt bestille bord.

Lager en ny tråd og lodder stemninga litt og så bestiller jeg når vi vet sånn ca:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...