Gå til innhold

April: Mammaen til lillegutt :o)

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du:)

Absolutt ikke masete at du spør! Bare koselig det. Bare jeg som er megatreg på å svare. Har vært nødt til å holde meg LANGT unna alt som heter dib, bim og lignende sider. Blir så megadeprimert hver mnd mensen kommer. At jeg sitter og fordyper meg i andres babyglede og "sliter"historier gjør ikke saken lettere.

Var til gyn for 1,5 mnd siden (husker ikke om jeg skrev det her), 4 dager etter el. Hun mente med relativt stor sikkerhet at jeg var gravid da pga tykke slimhinner. Det viste seg selvfølgelig og ikke stemme... Ringte henne som avtalt da mensen kom, for å få ny undersøkelse når jeg var mellom mens og el i syklusen. Da hadde hun seff ferie... Så nå venter jeg på mensen igjen, også får jeg ringe henne når den dukker opp.

Hvordan går det med deg da? Formen grei?

Æsj, ferietid er kjedelig når man holder på med sånne ting! Tenkte litt på det i forkant av forsøket vårt også at om det ikke gikk måtte vi vente til høsten igjen, og venting blir man definitivt lei av når man venter så leeeenge! Skjønner godt at du holder deg borte i perioder - måtte det litt jeg også, og det er bare sunt :o) Prøve å tenke og fokusere på litt andre ting selv om det er det vanskeligste i verden innimellom. Eneste som reellt sett har fått meg til åtenke på andre ting enn babymaking den perioden vi prøvde var faktisk på slutten da jeg ventet på prøverøret, først da slappet jeg helt av. Trodde jo jeg skullle bli gravid av avslapningen også men det ble jeg jo ikke, hehe... Men godt var det med litt "fri" i alle fall.

Joda formen, den kunne jeg godt vært foruten. Fortsatt sykemeldt med kvalme og oppkast og blir vel et en stund fremover. Skal jo egentlig være fornøyd så lenge det med stor sannsynlighet ender med baby, men ble fort dratt ned fra den rosa skyen jeg fikk leve på i et par uker etter positiv test, hehe. Kroppen min er tydeligvis ikke spes happy med å være utleier for småfolk, så etter dette er i orden blir det ikke fler på oss, selv om jeg sånn egentlig nok kunne tenke meg flere unger enn 2. Vi får nå se :o)

Lykke til igjen - håper de finner en god kur for dere :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...