Gå til innhold

September-treff i Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Annonse

Hei!

Jeg kommer gjerne jeg også! Må bare høre med sambo først om vi har noen planer den lørdagen. ( ammetåka har tatt meg fullstendig og jeg har begynt å dobbeltsjekke med han når jeg planlegger ting...)

Hvor er onkel Donald?

c",)

Når du går oppover Karl Johans gate mot slottet, runder du hjørnet ved Hard Rock Café, og så ligger Onkel Donald i Universitetsgata 26. Se kart på vedlagte link.

http://www.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0HPYH8J&imgt=

Hei!

Skulle gjerne kommet, men dagtid i helgene framover blir nok litt vanskelig for min del pga mannens turnusordning:-(

Men dersom det er flere enn meg som er sykemeldt om dagen kan vi jo ta et treff på dagtid midt i uka! Da er poden i barnehagen og jeg kan vralte rundt på egen hånd;-)

Kos dere!

Annonse

Huff...jeg har jo nylig flyttet ut på landet og skulle nettopp søke opp togtider på nsb.no. Ser at det går svært få tog en lørdags morgen. Det eneste aktuelle toget går 10.39 og er inne i Oslo 11.23, så jeg kommer vel ca halvtolv. Kjedelig da, men jeg kommer! Dere må for all del bestille mat før den tid, om dere ønsker å spise :)

Til grønnte -HØYGRAVID- : jeg er ikke sikker på alderen til de som har meldt at de kommer på treffet, men det har møtt opp jenter fra beg av 20 årene til slutten av 30årene. Praten har gått lett likevel, og jeg tror ikke noen har følt seg utenfor. Vi snakker jo om hvordan svangerskapet har gått så langt, og hvordan vi har det ellers. Alder er egentlig ikke et tema, føler jeg. Håper du tar en tur :)

Beklager så mye at jeg ikke dukket opp i dag. Våknet med kvalme i dag tidlig, og kastet opp flere ganger. Har sovet store deler av dagen. Utrolig kjipt, men føler meg heldigvis bedre nå...

Håper dere hadde et hyggelig treff dere som fikk møtt. Lurer også på om dere snakket om et evt neste treff. Oktober er jo måneden vi begynner å gå ut i permisjon....

Fortsatt god helg! :)

Huff, stakkars deg som ble syk da! Bra at det ikke ble langvarig.

Det var kjempe koselig treff, noen gamle travere og noen nye. Og ny plassering denne gang:-)

Vi snakket ikke om dato for nytt treff. Det går jo an å ta det på en ukedag også nå etterhvert, mange er sykemeldte og etterhvert er det permisjon som du sier. Kanskje flere får mulighet til å komme når det er på en ukedag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...