Gå til innhold

Noen som har fått gutt selv om de har vært skikkelig kvalme??

Anbefalte innlegg

Har to jenter fra før og var kvalm i begge de svangerskapene...er gravid igjen nå å håper litt på at det skal komme en gutt denne gangenmen er like kvalm nå som sist...og leser jo overalt at kvalme er tegn på at det blir jente...noen som har erfart noe annet???

Fortsetter under...

Annonse

Jeg syns det er litt morsomt når man spekulerer i kjønn utifra om man er kvalm eller ikke og sånne ting.. Men tror de fleste tenker litt sånn. Hvertfall når man håper litt ekstra på at det skal bli det ene eller andre..

Jeg var ikke kvalm i det hele tatt med første som var jente, og i mitt andre svangerskap var jeg kvalm HELE svangerskapet og da var det gutt. Er kjempekvalm denne gangen også, og har skikkelig "guttefølelse" men det er ikke fordi jeg er kvalm altså.

Skal du vite hva det blir på ultralyd? :)

tema ble litt ekstra interessant etter jeg leste ett innlegg som lå på sol sin første side i går... Der det stod "er du morgenkvalm får du jente" som overskrift.. de begrunnet det av studier viser osv.. Vil nok gjerne vite hva det er på ultralyd :-) Hadde tenkt at denne gangen vil jeg ikke vite,men kjenner at tålmodigheten og det praktiske rundt det å vite gjør at vi nok velger å vite hva det er :-) Hvis vi får sett hva det er da :-) Ser mange ikke var kvalm når de ikke gikk med jente men med gutt...jeg var veldig kvalm når jeg gikk med jenter og er like kvalm nå....derfor jeg tenker at det kan være jente denne gangen også siden svangerskapsplagene er såpass like.

Min lille teori er at man blir kvalmere for hvert svangerskap uavhengig av kjønn, jeg har to gutter fra før og er gravid med nr tre, vet ikke kjønnet på den enda, men jeg har blirr kvalmere for hvert sv.skap... tror ikke det henger sammen med kjønn. Håper litt på jente denne gangen siden jeg har to gutter fra før... vi får se;) lykke til alle rugere

Jeg var derimot kvalmest i mitt første svangerskap....:)

Bodde på badet til jeg var 4 mnd på vei, for så å bo der en gang i blant til jeg var 7 mnd på vei.

I mitt andre svangerskap bodde jeg ikke like lenge på do.

Dette var med mine to gutter.

Tredje svangerskap bor jeg på do en sjelden gang, mest når jeg stresser eller ikke har spist nok. Vet ikke hva dette blir. Har følelse på jente, men om det er fordi jeg håper litt, vet jeg ikke...:) Vi får se... godt å ikke være like kvalm som før uansett:D

Jeg var lite dårlig og kvalmen minimal forrige svangerskap og det ble gutt.. nå er jeg HINSIDES dårlig til de grader og ble sykemeldt i uke 7 var det vel.. og frem til nå i uke 18 og mest sannsyneligvis ut hele svangerskapet.. og jeg lurer på hva det kan være.. bare dager igjen til UL ..blir spennende:D hadde vært kos med en av hvert kjønn:) men en vet aldri.. kjenner noen "modne" mødre som har 5 gutter.. og ei har 4jenter.. hmm.. noen skal vel ikke ha litt av hvert.. kjedelig om man må få ti unger for å rekke å få begge kjønn..hehe.. viktigste er jo at de er friske:D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...