Minimamma Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Endelig gikk det.....etter 5 forsøk(hvor vi byttet donor etter 4 forsøk). Dette er en HELT surrealistisk følelse....tenk at nå spirer det i magen på min kjære.....vi trodde aldri den dagen skulle komme da to streker dukket opp på staven:) Vi har vel brukt 5-6 tester bare for å være sikker......å er enda redd for å det bare skal være en drøm:) Men det ER ikke en drøm:) Nå er det bare å vente i spenning å vårt lille vidunder:)
Lacey*har fått erta Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Gratulerer! Nyt tiden fremover
Tjorven1 Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Så fantastisk! Gratulerer, og lykke til i mnd fremover - håper hun er i superform!
Minimamma Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2008 Tusen takk:) Ja hun er i superform......blitt litt forkjøla, men det tåler vi:) Men ett spørsmål- når er det egentlig vanlig å gå til lege?? Skal vi gjøre det med en gang- eller skal vi vente??? Herregud.....dette er bare HELT vilt:) Vårt største ønske har endelig gått i oppfyllelse- nå skal vi bli en familie:)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Gratulerer så masse Ikke noe poeng i å gå til lege for tidlig, de gjør ikke så mye før uke 12 uansett. Men er vel vanlig fra 8 -12uker.
Karina68 Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 Gratulerer!! Jeg ble også syk rett etter positiv test:)) Vedr. lege- bor du i Oslo og vil ha fødeplass på f.eks Ullevål så bør du gå til lege så fort som mulig- slik at de søker fødeplass til deg med en gang. Jeg var hos lege i uke 5 eller 6- og deretter på privat UL i uke 7. Husker jeg synes det var litt spess' at det ble søkt fødeplass allerede da:)) Er du i tillegg rundt 38 skal det jo også bestilles time til genetisk veiledning om du vil det. Lykke, lykke til!!!!
Minimamma Skrevet 26. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. august 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner.....det varmer skikkelig:) Vi sovner begge med et stort smil hver kveld:) Gleder oss bare til ultralyd nå....sånn at vi kan få hilse ordentlig på vårt lille vidunder:) Kanskje til andre som sliter med bli gravid(med åpen donor), kan det være en ide å bytte donor....noen ganger kan det jo være at egget og sæden ikke passer sammen. Vi som sagt hadde 4 forsøk med samme dono, men på 5 bytta vi..å da satt den som ett skudd:) Vårt lille stjerneskudd:)
SogH Skrevet 26. august 2008 #13 Skrevet 26. august 2008 GRATULERER så MASSE!!! Jeg kjenner igjen følelsen du beskriver:D Nyt tiden framover!
Tjorven1 Skrevet 27. august 2008 #15 Skrevet 27. august 2008 Supert! Gratulerer, håper formen blir strålende fremover. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå