lureluna Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 To netter nå iløpet av ei ukestid har jg våkna på natta med hjertebank. Ikke sånn som når man har trent, mer sånn som det er når man er blitt skremt. Hjertet hamrer og kroppen er i høygir på en måte. Vanskelig å få sove da. Skjønner ikke hvorfor det er sånn. Våkner også stort sett drive svett på morgenen. Sengetøyet klistrer seg til kroppen.Ellers er jeg i storform her. Bortsett fra at jeg i dag kjenner meg som jeg brygger på en virusinfeksjon. Kan den ha ligget latent i kroppen en stund og laget "bråk"? Noen som vet hva dette kan skyldes, eller som har opplevd lignende?
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Kan det ha med stress eller litt engstelse å gjøre?
lureluna Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 Vet ikke hva det skulle være i så fall.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Nei.. En virus infeksjon ville vel ikke gitt sånne utslag, mener jeg, men.. kan jo være..
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Virusinfeksjon gir definitivt også nattsvette!
velsignet med to Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Er du gravid? Jeg hadde sånn som du beskriver når jeg var gravid. Våknet noen ganger av det om natten, og noen ganger hadde jeg det på dagtid. Var hos legen flere ganger med det, men ingen som fant ut noe, annet enn at pulsen min var forhøyet. Fastlegen min mente det var angst og spesielle situasjoner som utløste det, men det kom stort sett hele tiden i forskjellige situasjoner, og jeg fant aldri noen sammenheng mellom de forskjellige situasjonene. Kan nevne at jeg har hatt angst før, og dette var overhodet ikke likt. Kan dessverre ikke hjelpe deg med hva det er, men jeg har opplevd noe lignende iallefall.
lureluna Skrevet 25. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2008 Er ikke gravid. Har mensen nå i skrivende stund. Men kan jeg ha vært gravid og mistet tidlig da? Var noen dager sein denne gangen. Har nemlig hatt noen merkelige "ting" her. Plutselig lukter nyvaska klær som har hengt ute forferdelig (en lukt jeg vanligvis elsker). Har kjent snodige lukter flere steder siste 2 ukene. Underlivet har kjent "hovent" ut, akkurat som de to gangene før når jeg har vært gravid. Tenkte tanken "faen ikke nå altså" flere ganger siste 2 ukene, så det var en lettelse da mensen kom for å si det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå