Gå til innhold

når kan de begynne med hodepute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min starta tidlig, 1 mnd ca... Legger henne godt oppå pute med skuldrene også... Har derimot tatt vekk puta igjen nå da, 6 mnd, pga hun snur seg rundt på magen i søvne og da ble puta iveien...

Skrevet

Pute kan de bruke fra dag en. babyer tatt med sugekopp får jo det på sykehuset. Ellers kan du jo få sånne helt tynne. Litt tykkerer pute og babyen vil kanskje få litt mindre flatt bakhode

Skrevet

Vi ble annbefalt å vente til de var over 1 år om det ikke var noen andre spesielle grunner for å begyne før.

Første fikk pute da hun var litt over 1 år og lillepia har enda ikke fått.

Ingen av ungene har noen anntydning til flatt hode. Om de får det må dere som foreldre være obs på at ungen ikke liggerbare i en stilling med hodet.

Skrevet

jeg har brukt pute til lillegutt fra dag en. En sånn helt tynn "høye" pute. Fysioterapauter anbefaler det nå for tiden visst.. Men tror ikke den må være for tykk da.

Skrevet

Ikke lett å vite hva som er riktig!

Vi ble anbefalt å IKKE bruke hodepute til lillemor, før hun nærmer seg 1 1/2.

Skrevet

Vi har brukt pute fra dag en... skikkelig dunpute tjukk og god.. dette fikk vi anbefalling om på sykehuset av helsepersonellet og fysioterapauten.

Skrevet

Jeg har brukt pute til vesla både i senga og i vogna fra dag 1. En tynn dunpute. Kan ikke se problemet med det, og de får da ikke flatt bakhode av å bruke pute.

Skrevet

Vi har brukt en tynn tynn vattpute fra dag 1. Har fått det anbefalt av fysioterapaut.

Skrevet

Hvorfor anbefaler fysioterapeuter å bruke hodepute egentlig?

Aldri fått beskjed om verken det ene eller andre vi, så jeg lurer..:)

Skrevet

Du kan bruke det fra dag en. Jeg har brukt hodepute på snuppa mi siden hun var litt over 1mnd,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...