Belladonna med to gutter Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Noen med erfaring fra denne barnehagen?
trebarnsmamma? Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Vi har, og kan ikke anbefale denne videre dessverre. Jeg kan nevne manglende pedagogisk opplegg, mye sykdom blant ansatte og barn og med det stor ustabilitet i personalet. Det har også skortet på stellerutiner og hygiene (derav mye sykdom kanskje?). For øvrig er det veldig mange hyggelige familier i området, så barna og foreldrene har jeg bare godt å si om, men barna skal jo ha et ordentlig opplegg i løpet av dagen også. Vi er på vei over i en annen barnehage som du kanskje skjønner av svaret mitt! Det er også flere enn oss som velger/har valgt å ta ut barnet derfra. For øvrig vet jeg om at noen er strålende fornøyde med barnehagen, så da kommer det vel an på hva slags krav man stiller da. Lokalene og uteområdene er jo fine, så det er ikke det det står på!!
trebarnsmamma? Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Som du sikker vet er det jo en ny barnehage også da, så kanskje ikke rart med litt "barnesykdommer". Vi ønsker nå barnehagen all lykke til videre i alle fall, for å understreke det... Og, ikke minst, det finnes sikkert avdelinger der som er bedre enn vår!!!
Tirilto Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Jeg kom over denne gamle tråden da jeg Googlet litt på barnehagen til min datter. Jeg må bare få si at jeg tror virkelig dette med Ragnas Hage har forandret seg, for jeg sitter ikke med samme oppfatning i det hele tatt. Jeg opplever de ansatte som veldig kompetente, omsorgsfulle, engasjerte og hyggelige. Og jeg har en god følelse hver eneste dag når jeg plasserer datteren min der. Det er helt tydelig at hun trives og stimuleres veldig godt i Ragnas. Dette svaret kommer nok litt sent for trådstarters del, men jeg skriver det likevel hvis noen andre skulle google og komme over denne tråden tilfeldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå