lille lysglimt Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Jeg har vært en tur på kino og mannen min skulle være hjemme med lillegutt. Han har fått flaske før og drukket ca 100..i kveld hadde han drukket 140.... Tenkte med en gang at oi det var jo alt for mye...er det mulig å gi for mye, vil han kunne få vondt i magen eller no?
Hanne31 Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Jeg fikk beskjed på helsestasjonen at de i tilfelle bare gulpet det opp igjen og at det ikke var farlig.
Labambie Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Neida, de sier selv ifra når det er nok. Da vil de snu seg bort og være fornøyd. Det vil selvsagt øke etterhvert, og fra 100 til 140 ml er jo ikke så stort hopp! :-) Et tips er å lage f.eks noen flasker med 200 ml, så får du vite sånn cirka hvor mye som trengs til hvert måltid. Noen spiser masse til hvert måltid, og noen mindre. Men det viktigste er at de blir mette! Og OM han hadde fått i seg for mye hadde det kommet masse gulp etterpå. Kan tenke meg at lillegutt sovnet godt! :-)
lille lysglimt Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2008 Det var godt å høre...og ja han hadde visst sovnet som en sten etter maten..he..he. Takk for svar;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå