Gå til innhold

Hva synes dere om Hennie??

Anbefalte innlegg

For sjeldent?

Synes `ie endinger er så fine, som for eks; Emilie, Julie.

Hvis jeg får en datter til skal hun nok få et navn i den "gata". Er ellers svak for kombinasjonen Anna Emilie.

Navn med endingen `ia, som Viktoria =), Julia, Sofia er også favoritter.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138530064-hva-synes-dere-om-hennie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hennie er jo litt spesielt. Synes egentlig det er helt ok, men passer ikke så veldig bra til Viktoria synes jeg. Ellers synes jeg Anna Emilie var en fin kombinasjon hvis du vil ha dobbeltnavn. Jeg liker også Emilie, Julie, Julia og Sofia. Alle disse passer fint til Viktoria.

Annonse

Takk for svar=)Hadde egentlig ikke tenkt på det som et etternavn men når dere sier det så ser jeg jo at det kan bli litt feil assosiasjon.. Svigermoren min har nemlig Hennie som mellomnavn, derfor var jeg litt nyskjerrig på hva folk synes om det.. Datteren min heter Viktoria, er veldig fornøyd med det navnet. Men nå har nemlig begynt å tenke på hva søsken eventuelt skal hete..

Kjenner en Hennie som uttaler navnet sitt slik det skrives, med e til slutt. Da blir det et annet navn enn Henny. Tror det har med dialekter å gjøre. Har sans for Hennie, og det er koselig med oppkalling, og uttalt med e til slutt, syns jeg det passer fint med Viktoria.

Henny Emilie går også bra, men Emilie er jeg i grunnen lei av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...