Gå til innhold

noen som har veiedag på tirsdag her??


Meg og mini med ny spire :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veiedag:

Uten klær: 63,6 kg - det er minus 1,7 kg på 10 dager. Litt skuffet jeg, men det går iallefall sakte men sikkert rette veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel, her er min da.. veier nesten dobbelt så mye som deg, og går jo saktere ned jo!

 

tirsdag 12.08: 103.8

tirsdag 19.08: 100.6

tirsdag 26.08: 99.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men, det går rette veien! Du er flink! Har du akkurat fått en liten baby?

Jeg prøver å trene 3 - 4 dager i uka og har begynt å spise mat med lavt karbo innhold, men er ikke me di Ketolyseklubben, blir litt vanskelig synes jeg, vil ikke si noe hjemme om at jeg slanker meg da jeg er redd det gir feil signaler til min tenåringsdatter. Vil at hun skal ha en mamma som (tilsynelatende) er fornøyd medkroppen sin og ikke snakker slanking, det tror jeg ikke er bra i den alderen. Derfor lurer jeg meg til å spise lite og prøver heller å trene litt ekstra. Ikke lett, er ikke alltid like lysten på å svette, men skal ikke gi opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan vel ikke akkurat si jeg har en liten baby lenger nei. han er snart 2 år.. hehe men kiloene sitter FAST etter svangerskapet allikevel, og med et utgangspunkt som ikke var bra, så er det nå litt vel mye til "overs".

jeg er enig med deg at du må passe på å ikke gi sånne signaler til din datter, jeg er oppvokst i slanking og har "vært med! siden jeg var 10 år. husker det som litt ekle minner, drive å "slanke" seg sammen med mor. heldigvis er min gutt såpass liten enda, at det går greit.:) jeg har ikke kommet igang med trening ennå, har planer om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet godt hvordan det er med de ekstra kiloene etter svangerskap, brukte litt tid på å få de vekk selv også. Nå har jeg gått på hormonkurer i nesten et år i forsøk på å bli gravid. Ble gravid men mistet i uke 7. Nå prøver jeg å ikke tenke på det og ta det som det kommer, men håper!!

Jeg løper ca 30 - 40 min og av og til er jeg innom treningsstudio, men det synes jeg er så kjeeeedelig, huff... Prøver å gå litt tur og sykle. Har spist mye fiskemiddager siste tiden og det er grei mat å unngå karbohydrater med... Nå skal jeg ikke veie meg før på tirsdag, blir deppa hvis vekta står stille når jeg veier meg hver dag.

Det der med en mamma som slanker seg så barna hører det er ikke bra, det har jeg også vokst opp med og ble utrolig lei av all den fokuseringen på slanking. Hjemme hos oss prøver jeg heller å fokusere på sunn mat og at det er lov å kose seg av og til, feks er lørdag godtedag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel, da kommer mitt resultat etter helgen med stooore utskeielser og null ketolyse. men, det var verdt det, selv om resultatet var kjipt..

 

tirsdag 12.08: 103.8

tirsdag 19.08: 100.6

tirsdag 26.08: 99.6

tirsdag 02.09: 101.6, sukk

 

satser på at det går nedover nå igjen, håper å være i ketose i kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, idag er jeg null motivert! lurer på hvorfor jeg gidder dette her osv.. Må komme meg ut og få tankene over på noe annet..

Mandag 17.08: 65,3

Tirsdag 26.08: 63,6

Tirsdag 02.09: 62,2

Har tapt 3,1kg og det er jeg fornøyd med, men er så leiii idag :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo kjempebra!! du går jo jevnt og trutt ned, som bare det:) og du som ligger laaangt under målet mitt..hehe altså du veier jo mindre enn det som er mitt mål :) hehe

alle har sånne dager, det er bare da man må jobbe ekstra.. hjelper somregel å gå seg en tur eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk snille deg ;-) Godt å ha noen å motivere seg sammen med, uansett om man har forskjellig vekt har vi samme mål, komme seg ned til der man trives! man må ha lov å skeie ut av og til også, skjønner godt at du ville kose deg i helgen, livet blir litt trist om man hele tiden må fokusere på vekt. Men, det er bare å fortsette videre som om om ingenting er hendt, blir bare litt forsinkelse, Stå på!! Min utfordring blir neste helg, da skal vi i bryllup og bo på hotell.... skal prøve å være flink :-/

Jeg er på jobb om dagen så det er mye lettere å klare seg da enn å gå hjemme, det var da jeg gikk opp også, men idag har jeg hjemmekontor og nå skal jeg ut og gå!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det tirsdag!

 

Start vekt 65,8

2.9 64,3

 

Er godt fornøyd med det! 1,5 kilo... blir nok litt mindre neste uke da tipper jeg.. Lykke til alle sammen!

 

Mvh

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

javel, da var det tirsdag igjen.. jeg er litt sur, for jeg veide mindre enn i dag en KVELD for et par dager siden.. menmen..har mensen da, så håper det er derfor..hehe er jo forsåvidt fornøyd

 

tirsdag 12.08: 103.8

tirsdag 19.08: 100.6

tirsdag 26.08: 99.6

tirsdag 02.09: 101.6, sukk

tirsdag 09.09: 99.7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, glemte å føre inn her igår, men etter å ha skeiet ut på lørdag, er det allikevel litt nedgang, må ikke gi opp nå :-)

Mandag 17.08: 65,3

Tirsdag 26.08: 63,6

Tirsdag 02.09: 62,2

Tirsdag 09.09: 61,8

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det tirsdag igjen.. jeg er sløv og følger ikke kuren slavisk, tar det litt på feelingen.. er egentlig veldig lei, matlei og tom for ideer.. har vært endel dårlig i magen/kvalm noen dager, så har gått ned allikevel..

 

tirsdag 12.08: 103.8

tirsdag 19.08: 100.6

tirsdag 26.08: 99.6

tirsdag 02.09: 101.6, sukk

tirsdag 09.09: 99.7

tirsdag 16.09: 98.6

 

går litt trått, men det går jo rette vei.. er spendt på hvor lenge jeg holder ut ketolyse, er lei nå.. men, får håpe jeg blir flinkere når jeg blir i skikkelig form igjen.. hvis jeg ikke er dårlig pga jeg ikke spiser rett..det kan godt være.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. kan jeg melde meg på her?

Jeg ønsker å gå ned ca 10 kg har en god del igen etter fødsel nr 2.

Veier i dag 79.3 kg og håper å ta av en god del før jul..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alle velkommen!!

Åh.. nå går det skikkelig saaaakte synes jeg, enda jeg tilogmed har vært veldig flink siste uken har jeg bare tapt 0,5kg...

Flere som sliter her inne??

Mandag 17.08: 65,3

Tirsdag 26.08: 63,6

Tirsdag 02.09: 62,2

Tirsdag 09.09: 61,8

Tirsdag 16.09: 61,3

Jeg vil jo så gjerne se 5 tallet snart! Har i løpet av 4 uker tapt 4 kg, synes det er så lite når jeg leser om andre som taper 5 kg på 2 uker!

Hmm. nå må jeg virkelig skjærpe meg fo ikke å gi opp :-/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier akkurat det samme som forrige tirsdag, 63,9kg. Men jeg har ikke vært flink til å trene denne uken, så det er ikke overraskende.

 

Det er ofte sånn at hvis en går raskt ned i vekt, så går en raskt opp igjen også. Å gå ned 1-1,5 kg i uka er optimalt for kroppen. Og Augustbarn du er jo ikke spesielt tung fra før av, så det er veldig naturlig at det tar litt tid. Du burde være glad for at det ikke går raskere, for da hadde det nok vært muskler du ble kvitt og ikke fett. Stå på! Neste uke skal jeg klare å gå tur hver dag, så jeg håper det gir resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte mammalise86, tror du har helt rett! Jeg har faktisk trent mye den siste uken, muskler veier som sagt mer enn fett, slik at jeg skal jammen måle cm også for å se om jeg reduserer. Takk, det hjalp!! Du er jo ikke akkurat noen tungvekter selv heller da :-) men, det viktigste er at man trives med vekten sin og jeg har fra å ligge på 55 - 56 kg gått opp til 65 i løpet av 2 år, det er mye, så nå vil jeg se 5 tallet igjen!!

Vi klarer dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel. tirsdag igjen, og denne tirsdagen er litt sur.. jeg hadde en sprekk på søndag, var så drittlei hele opplegget at jeg ville spy. i går spiste jeg forholdsvis sunt og lite(går ketolyse til vanlig)

nå har jeg gått opp en kilo så.. kjipt.. vet ikke om jeg skal ta ne pause fra ketolyse eller begynne igjen..

 

tirsdag 12.08: 103.8

tirsdag 19.08: 100.6

tirsdag 26.08: 99.6

tirsdag 02.09: 101.6, sukk

tirsdag 09.09: 99.7

tirsdag 16.09: 98.6

tirsdag 23.09: 99.3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært flink i helgen, ikke overspist, men det ble litt mye godis, så jeg var skikkelig flink igår og hadde fy-søren meg en tøff dag, hadde bare lyst til å gi opp, er jo så nære målet, men idag er jeg klar for å fortsette og vekta viste hyggelige tall, utrolig!

Mandag 17.08: 65,3

Tirsdag 26.08: 63,6

Tirsdag 02.09: 62,2

Tirsdag 09.09: 61,8

Tirsdag 16.09: 61,3

Tirsdag 23.09: 60,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirsdag 16.09: 69.3

tirsdag 23.09: 69.1

 

Her var det ikke mye ned nei, jeg var flink i begynnelsen av uken, men fikk en sprekk i helgen..typisk. Er litt urutinert ennå, men skal jobbe med viljen i denne uken..og trene litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

blir med her jeg også viss det er greit=)

er 173 cm

startvekt: 75,5

vil ned til: 68

 

skal gå ned litt før vi blir gravide med nr 2 tenkte jeg... gikk så mye opp da jeg gikk gravid sist. var 95 kg etter svangerskapet.... gikk ned 20 kg fra aug til des 06,stoppa der. vil nett ned litt til før jeg blir gravid. håper å hente litt motivasjon her,dere er jo superflinke!!!!!!!!!!!!!!!!1

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...