Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjor dere??

emilie har nå spist grøt i 1mnd nå, begynte med grøt på morgenen for en uke siden. før det var det bare kveld hun fikk grøt.

men plutselig vil hun ikje ha grøt, kniper igjen munnen og vir seg unna å begynner å grine... hmmm... va kan det være??

har byttet fra havregrøt og hipp med banan og fersken slik at hun ikje skal bli lei, prøvd med fruktmos i.. men nopp!!! vil til å med ikje ha fruktmos, samme der med å knipe igjen munnen...

så vurdere å bare å utsette grøten en stund å se... hva ville dere gjort?? greit med litt tips...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja altså du har ikke så mye valg, kan jo ikke akkuratt tvinge grøt i babyen. Du får nok bare vente litt =)

Skrevet

nei, vil ikje gjøre grøt måltidene til noe negativt... :o)

Skrevet

Jeg ville hørt på babyen og venta litt til. Hun er jo ikke så gammel og noen trenger litt mer tid før de er klare

Skrevet

Ja, dette kan jeg vel si jeg vet alt om... Gå tilbake til den grøten hun liker og tilsett forskjellige fruktmos ettersom hva hun liker. Her er den røde til Hipp (jordbær, bringebær og eple) en stor slager i grøten. Men her er det faktisk god natt grøten til Småfolk som faller best i smak.. Men jeg har prøvd ALLE sorter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...