Trine_80 Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Hei! Tenkte jeg kunne lage en ny tråd til oss, istedet for å kuppe den andre tråden.. Jeg ser du er veldig aktiv på tettinntil.no og lurte derfor på om du kanskje kunne hjelpe meg litt. Jeg registrerte meg på forumet der i perioden som "forsvant" pga at de måtte legge inn gammel versjon av forumet. Dvs. Jeg forsvant ut av systemet. Jeg får ikke logget på, har sendt 3 mail til administrator, men får aldri svar eller hjelp til å logge inn igjen. Vet du om det er noe galt med sidene? Kan du hjelpe? Synes det var utrolig trist å dette ut av dette forumet for jeg var i god gang med å finne "min perfekte bæresele". Så, hvis du kjenner noe til de som styrer med dette her så hadde jeg satt stor pris på om du kunne hjulpet meg inn igjen! :-) (Bærer forresten i Mei Tai og Angelpack foreløpig!)
Bergene Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Heisann! Å nei så kjedelig! Siden er det ingen ting galt med, så dette må vi fikse opp i =) Har du prøv å registrere deg på nytt? Det var nemlig noe som sjedde da de skulla ta backup på forumet, så de mistet alt som hadde blitt skrevet/gjort de siste to ukene, deriblandt din registrering. Prøv å registrer deg helt på nytt. Går det ikke skal jeg ta kontakt med en av moderatorne der inne.
Trine_80 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 Jeg har prøvd å registrere meg på nytt 2 ganger. Får feilmelding om at epostadressen allerede finnes.. så virker som noe henger igjen i systemet. Har også prøvd å registrere meg på nytt med nytt brukernavn, uten hell der også. Til og med prøvd å registrere meg med annen epostadresse, men den mailen kom aldri frem. Hm. Jeg skal prøve en gang til for siste gang før du tar kontakt. 2 min! ................
Trine_80 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2008 Jippi!!! Nå fungerte jo alt helt supert! Jeg fikk registrert meg på nytt og er nå innlogga. Det var nok bare dine tanker som skulle til! :-) Takk for at du ville "høre på meg" - Sees på tettinntil forumet!
Bergene Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Hehe Ingen ting er bedre enn det =). Vi sees ja! Men kan jeg spørre hvilket nick du har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå