Gå til innhold

Poppis guttenavn...

Anbefalte innlegg

Det står nå mellom disse navnene til vår lille gutt som kommer om ca 5 uker:

-benjamin

-emilian

-matheo

-noah

-viljar

-august

-felix

-Eliah

-lucas

-jonathan

Eventuelt dobbeltnavnene:

Benjamin Eliah

Jonathan Matheo

Felix Emilian

Lucas Eliah/ Lucas August

HJEEELP! Argh...er jo helt umulig å bestemme seg for noe. Det er sååå vanskelig,han skal jo trossalt leve med dette navnet resten av livet! (føler et stooort ansvar her!!)

En rangering og/eller kommentarer mottas med stor TAKK! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138529731-poppis-guttenavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Benjamin, Viljar og August er de desidert beste alternativene syns jeg. Jeg greier ikke å forstå at folk liker Emilian og Eliah så godt, blir for puslete for meg. De skal bli voksne mannfolk engang, og har sikkert lyst på jobb. Lucas og Jonathan er greie, men syns Lucas er litt mye brukt og Jonathan er litt for barnslig syns jeg.

Dobbeltnavnene du foreslo syns jeg ble rent kliss (sorry).

Takk for svar. :)

Ingenting å si sorry for,ønsker jo ærlige tilbakemeldinger! ;)

Har hatt Benjamin som klar favoritt siden april,men har plutselig begynt å lure på om det er navnet med stor N..... :/

Er jo en stor avgjørelse å gi navn til småen,ikke enkelt!

Annonse

Emilian er utrolig feminint! Samme med Matheo! Synes detter er utrolig pinglete navn i likethet med Eliah, Noah. Lucas er brukt opp for flere måneder siden jeg kjenner hele 7 stykker som heter dette.

Av dine liker jeg Benjamin :-) Og jeg foreslår Benjamin August :-) Knallflott navn!

Jeg er egentlig fan av dobbeltnavn, men de dobbeltnavnene du har der kan jeg styre meg for. Synes de ble litt for mye av det gode, og litt klissete. Eneste Lukas August var grei da. Av enkeltnavnene på lista så er Viljar helt klart min store favoritt! Det er et kjempeflott og stilig navn! Vet bare av barn som heter det, men jeg har ingen problemer med og se for meg en voksen Viljar også i motsetning til flere av de andre navnene. Benjamin er en god nummer to.

Så jeg sier Viljar eller Benjamin.

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...