Sushi Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Jeg skal bytte fastlege til en fastlege i Bergen sentrum, og trenger hjelp til å finne ut hvem jeg skal velge Disse er ledige i Bergen sentrum og jeg mottar gjerne anbefalinger nå som jeg skal følges opp med tvillinger i magen. Lie, Hans Petter M Engen Legesenter Dalaker, Carl Fredrik M Cort Piil Helsesenter Eriksen, Ragnhild Sirenne K Legekontoret Hatlebrekke, Trond M Nygårdsgt Legepraksis Haugland, Christian S M Helsetorget Lie, Hans Petter M Engen Legesenter Thorsen, Tommy A Garden M Cort Piil Helsesenter Vaage, Kjell M Dr. Kjell Vaage Øversveen, Irene K Muren Legekontor
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Hmmm, jeg kan bare si hvem jeg ikke vil anbefale, og det er doktor Eriksen. Har feildiagnosert flere tilfeller jeg kjenner til. Skal ikke gå i detalj,men jeg skiftet Hun er den som har flest pasienter i Bergen, det sier vel sitt, uten postive tegn foran. Jeg går nå til Trond Hatlebrekke,- og vil skifte. Jeg har hatt elendig flaks når det kommer til fastleger. Den ene verre enn den andre. Nå har jeg gitt opp og går privat. Dyrt men jeg føler jeg blir tatt hånd om. Skal prøve Hatlebrekke litt til,men vil skifte... Lykke til og vær så snill å si ifra om du skyter blink. Jeg sliter veldig med å finne en fastlege jeg føler jeg kan stole på... Ikke er jeg kresen heller, jeg vil bare ha en som virker som han/hun vet hva hun/han driver med...
Kickie Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Heisann, Jeg får til Thorsen på Cort Piil. Var litt skeptisk til ham i begynnelsen, men nå liker jeg ham veldig godt. Veldig flink, og virker som om han alltid tar meg seriøst.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Jeg kan anbefale Dr. Hansen, men han er ikke i Bergen sentrum. Han holder til på Fjellsiden legesenter, på Kalfaret. Er jo bare 5 min. fra sentrum da... Jeg fikk tildelt han da vi bodde i nærheten. Da vi flyttet spurte jeg om å få beholde ham, selv om det blir lengre vei for meg. Det er vanskelig å si om han er flink, men han er flink til å lytte og han setter pasienten i sentrum. Når jeg kommer dit spør han meg alltid om hva JEG vil snakke om og mens han skriver i journalen min viser han meg skjermen, slik at jeg kan se hva han skriver. Det er også betryggende at han tør å si at han ikke kan alt og at han derfor sender meg videre til spesialister. Skal bl.a. på KK om noen uker pga. bekkenløsning fra forrige sv. skap (er ikke gravid enda, men sniker litt her inne...:-)). Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå