Gå til innhold

Hvor mye er det mulig å sove egentlig???


Smock

Anbefalte innlegg

Har hatt alene-hjemme-helg og har nesten ikke gjort annet enn å sove...! Er 12+4 i dag, og kvalmen begynte å forsvinne gradvis etter uke 10. Men trøttheten ser ikke ut til å gi seg med det første :(

 

Er til vanlig ei kjempeaktiv jente som trener mye og er ellers veldig sosial. Men nå føler jeg at jeg begynner å "miste" (og savne...) mitt gamle jeg altså! Prøver å tvinge med på trening 3 ganger i uken fortsatt og merker jo at jeg har godt av det etterpå, men synes egentlig alt er et slit for tiden og sover gjerne 14 timer i døgnet hvis jeg har mulighet. Har en ganske krevende jobb (ikke fysisk da) og stressnivået kan være ganske høyt i løpet av dagen, men prøver jo å ta det litt mer med ro nå... Har et energiunderskudd og et søvnbehov som føles helt uoverkommelig noen ganger! Helgene går med til å slappe av og sove!

 

Vet at det er mange som har det likedan, og føler virkelig med dere som da har flere unger å ta dere av i tillegg! Slitsomt dette her..! Det var en liten utblåsning fra meg... Håper dette bedrer seg etter hvert! Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...