Vannmann35 Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Hva synes dere om disse navnene? For gammeldagse og sære eller?
huldra87 Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Tror jeg liker Torger best av de. Liker forresten Torgeir hakket bedre.. ;-) Nei, de er ikke sære. Og jeg liker nå litt gammeldagse navn og synes det er gøy når barn får slike navn nå for tiden, "alle" heter jo enten Emil, Sander, Nathaniel, Sebastian osv..
Gjest Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Torger synes jeg er veldig pent :-) Det har jeg aldri hørt før :-)
Vannmann35 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2008 Ville vært oppkalling etter pappaen min, som het Torgeir, sånn til orientering :-)
prebs Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Jeg synes Torgeir er veldig flott - kan ikke det brukes direkte? Ellers: Torger - mangler en i... Torgar - veldig flott Tordar - også flott Tord - flott
digger Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Torger liker jeg best av dine forslag, men Torgeir, Torstein, Torbjørn og Tormod liker jeg også veldig godt! Synes ikke de er for gammeldagse nei, altfor mange femi guttenavn ute og går nå. Men det er min mening da. Smaken er som baken......
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Tord er skikkelig flott! Jeg liker det så godt, men pappaen her i huset er ikke overbevist. Hmm...
Cornelianelia Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Torger er greit nok, men det ser litt ut som om det egentlig skulle vært Torgeir og mangler en i. Torgar har jeg aldri hørt før. Synes nok det var litt merkelig. Tordar er tøft! Tord er også stilig. Andre navn som kan være oppkalling etter Torgeir: Tormod Torstein Theodor Viktor
sonne Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 Torger og Tord går til nøds, men ikke Torgar eller Tordar
Ny bebis i magen! Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 Jeg elsker navnet Tord, eldste sønnen min heter det! har fått mange komplementer for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå