Gå til innhold

Hvilke medisiner bruker du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det ikke mulig å senke kolesterolnivået så mye med kosthold, det er bare ca 30% av pasientene som klarer det pga at kolesterolet er høyt av andre årsaker enn at de spiser mye fett.

En kronisk smertepasient vil mest sannsynlig ha mer hjelp av å lære seg metoder for hvordan leve med smerter- ang. motivasjon, tankekraft og aktivitet. Det sier jeg ikke fordi jeg er gal, men fordi jeg har lest studier om dette og sett bedre resultater av det på sikt enn å spise smertestillende stoffer.

Diabetes opplæringen i Norge er i store deler slett og ukomplett, men masse pasienter som sitter igjen uten å skjønne hva det dreier seg om, så der er jeg enig.

Fibromyalgi er en tullediagnose som bare betyr "vi ser du har vond og vi tror deg, men det finnes ingen god årsak til smertene". Satt på spissen naturligvis.

Og jeg tror virkelig at vi trenger folk som er imot vaksinering, mener at medisiner er tull og at legestanden er på jordet. Uten dem ville vi ikke fått noen diskusjon. Ja til kvalitetssikring av leger og jevnlige prøver av de som praktiserer. Det skulle i alle fall jeg ønske at ble gjort av meg når jeg er ferdig. Da ville jeg vite at jeg holder mål..

......den nakene sannhet finnes ikke......men det gjør den svenske synden.......og best av alt den er en søt liten løgn iført gullsandaler og et par lindex jule-juggel-smykker lykkelig uvitende om den greske sjarmørens fundamentalt "forstyrrede" tolkning av begrepet monogami.......men samtidig uvitenhet og missforståelser er en skjønn symbiose uten sidestykke.........en rosa lykke med små irriterende sandkorn på vei inn i / opp i sjelens irrganger.......

alice goes nuts in wonderland

hvis du trykker på nicket.

Veldig skarpt....ehm..

Annonse

Nå tenkte jeg på de som får høyt kolestrol pga fedme og dia2 i kombinasjon. Da må jo vektreduksjon og mosjon gi bedre verdier??

Disse kroniske smertepasientene får jo ikke noe tilbud om hjelp til smertelindring. Det er ett års ventetid på smerteklinikken i oslo. Skal legen si: lær deg å leve med det og prøv å trimme??

De mener jo nå at fibromyalgi er en autoimun sykdom på lik linje med gikt og astma. Sammen med kronisk utmattelsessyndrom. Danmark forsker mye på dette.

jepps det stemmer dere trenger folk som er reflekterete og istand til å lese statistikk....dessute trenger dere bevis på at vi som konsekvent holder oss borte fra medisiner er friske fordi vi er i stand til å ta viktige og rasjonelle valg med tanke på egen helse...vi er ikke friske fordi vi har jernhelse.....men fordi vi har gjennomsnittlig høyere iq enn gjennomsnittet og ikke følger strømmen utfor stupet....

Du nøtta i wonderland:

gjennomsnittelig høyere iq?

Nå fikk jeg nesten latterkrampe. Men bare nesten.

Her dytter du folk ned i søla om de er syke og har kroniske lidelser som kanskje har ligget i genene i mange generasjoner, og så kommer du her og snakker intellekt??????????

Du er ikke lite frekk!

Annonse

hihihi....lille frekke tøs....du kommer aldri til å se hva mine irrganger skjuler.....og godt er det for deg.....men blond er du ikke alene om å være......du har mange kjøtthuer med deg her inne.....som kan hyle i kor med hormonspiral helt opp i sjela....

Første gang jeg er inne på Barnimagens nettsted.

Skal hilse og si at det også blir den siste!

Kommer ikke til å anbefale dette nettstedet til noen - tatt i betraktning hvor mye vrøvl og uintelligent babbel jeg her har lest.

Hvorfor lar moderator Alice in wonderland spy ut all denne lavpanna gørra?

Takk for meg!

Jeg hadde vært død hadde det ikke vært for antibiotika. Det er det nok ganske mange andre som hadde vært også.

Når det er sagt nekter jeg å ta medisin mot min kroniske sykdom, og er vel mer eller mindre stemplet som en vanskelig pasient, siden legene er ganske opptatt å bruke pasientene sine som prøvekaniner, noe som og er nyttig for pasienter som kommer etter.

Jeg har vært i smertestillingskværna og spiste en periode alt for mye smertestillende og sovetabeletter etter anbefaling fra lege. En dag sa jeg stopp, og klarer meg fint uten.

Tror vi spiser alt for mye piller i dette landet, men det er jo selvfølgelig nødvendig for en del av oss.

Den dagen hu alice har et barn med en alvorlig sykdom tror jeg nok hu blir glad for at det finnes legemedisin.

jeg trur hu alice veit litt mere enn gjennomsnittet etter mer enn10 år i helsevesenet og tre lengere utdannelser på høyskole og universitet...det er bare det at jeg har kikka litt utenfor det kjemiske fengslet dere andre dyrker så pinlig hengivent....og funnet ut at jeg offerer ikke helsa mi på det tullet der.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...