Gå til innhold

Hvilke medisiner bruker du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo..det finnes, men han ville jeg skulle prøve det først da. Så jeg tar 1 mg paracet og 600 mg ibux før jeg legger meg. Kjenner jo at jeg har vondt om dagen, men jeg orker ikke putte i meg for mye piller. Prøver å trene moderat i stedet. Det hjelper en god del.

Annonse

Nå spurte HI om hva folk brukte av medsiner.. Da trengte kanskje ikke du å svare?

Håper du får det like jævlig som jeg har det. At dagene dine blir like vonde som mine og at du ikke har tilgang på medisiner. Tydelig at du aldri har hatt vondt noe sted. Bare uvitende som klarer å lire av seg sånt pissprek.

Når du har store smerter daglig, hadde du vært villig til å spise DRITT bare legen sa det virket og at du ble smertefri!

Annonse

Napoxen er kun mot menssmerter. Jeg syns det hjelper bedre, og fås kjøpt reseptfritt på apoteket. Det er det samme som de tablettene man får mot etterrier etter man har født. Fikk tipset av ei som jobbet på barsel, for jeg hadde skikkelig med etterrier! Hun sa jeg kunne kjøpe det og det hjalp altså! :)

Noen få unntak fins selvfølgelig, deriblant cellegift. Antidepressiva har jeg ingen tro på, ettersom skremmende mange forverrer depresjonen, blir mer oppfarende og agressive, og siden en stor gruppe (spesielt unge mennesker) utvikler suicidalitet ved bruk av dem. Og nei, jeg går absolutt aldri inn for å provosere :)

Nei vi skjønner det. Du er rett og slett uten kunnskap på feltet medisin. Da bør du også kanskje slutte å "tro" det ene og det andre og servere det som sannheter.

De aller fleste tar medisiner fordi de faktisk må det for å klare hverdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...