Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Noen som har erfaring med Brio Sing?? Hvordan fungerer den på vinterføre?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Det er ei utrolig god vogn på vår, sommer og høst, men det er ingen tur vogn. Jeg kommer ikke til å bruke den på vinteren siden det er små hjul foran, og kalesjen gjør at den ikke er noe lun, jeg har kun erfaring med sportsdelen på den da, veit ikke hvordan den er med bag i forhold til hvor lun den er! Et annet minus med den er at bakhjula er så breie at jeg ofte har problemer med å komme fram i butikker med den!
lille_mille Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Jeg har ikke brukt den om vinteren, men hvis du bor et sted hvor du ikke må gå mye i djupsnø så tror jeg det går helt fint! Vi er kjempefornøyd med denne vogna. Har bag og sportsdel (men bare brukt bagen til nå). Synes den er god å bruke til turer også jeg, de små framhjulene kan man låse slik at den blir lettere å håndtere på humpete vei. Har aldri hatt noen problemer med å komme meg fram med vogna, og den blir utrolig liten når man slår den sammen. I tillegg er den veldig lett og god å håndtere! Snuppa liker seg iallfall veldig godt i vogna si! Jeg kan iallfall anbefale denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå