Gå til innhold

Størrelse på stonz... Og hva brukes under?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på 8,5 mnd nå. Er usikker på om jeg skal kjøpe 6-18 mnd eller 1-3 år. Noen tips? Bruker dere mye under stonzene? Eks tykke ragger eller skinntøfler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flis-belegg inne hele "skoa", og de er ikke så myke inni nederst. Vi hadde litt tykke sokker på når han var ute å gikk med dem. Vi kjøpte str 1-3 år, men de ble ganske store. Problemet var når han begynte å gå så sklei de lett av pga ble veldig breie rundt anklene. Ville nok tatt 6-18 mnd siden ungen din kan nok gå ganske så greit før hun vokser ut av dem, så da hardere nok alt kjøpt henne fine nye sko.

Skrevet

Takk for tips. Tror det blir 6-18 mnd på oss...

Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte Stonz til min ett-åring, og syns de er supre å bruke ute nå. Har ikke brukt de under regn, så om de er vanntette vet jeg ikke. Nå bruker jeg bare vanlige sokker under, men når det blir kaldere kommer jeg noki til å bruke tykke ullsokker etc. under

Jeg kjøpte størrelse 1-3 år, og selv om de er store er de fullt brukendes. Men jeg angrer litt på at jeg ikek kjøpte de i strl M, for blir nok bare denne sesongen han bruker de da han senere bruker sko med hard såle siden han klarer å gå. Men aldri si aldri =) Er veldig fornøyd med de hvertfall!

Skrevet

Jeg brukte 6-18 mnd, og de passet perfekt da hun var rundt året. Hun hadde raggsokker under. Med en gang hun begynte å gå selv hadde hun ikke bruk for de lengre, det er mer krabbe-sko enn ordentlige sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...