beggeto Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Når begynner dere med det? Å leke ute i sandkassa og på lekeplassen? Evt andre ting man kan gjøre ute før de kan gå? (Utenom å trille tur, det gjør vi masse)
aragon Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Lar gutten min åle/krabbe på gress o.l men har vært litt skeptisk til sandkasser siden alt skal i munnen!!!! He he Men snart er det vel på tide å prøve seg der også, er ikke lenge igjen før han skal begynne i barnehagen. Han er 8mnd og ikke interessert i å sitte i ro på rompa, skal rundt å utforske alt og alle!
lillemor og lillebror Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Hun er 9 mnd og vi har vært 2 ganger på lekeplassen. Tror hun storkoste seg i sandkassen:) Men skal spise stein hele tiden, så må passes godt på hele tiden. Ellers har vi vært litt ute på plenen. Hun kryper rundt og ser på blomstrene:)
Bebés'ilvousplâit Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Jenta vår er 9 måneder. Vi har lekestativ ute med babyhuske og der storkoser hun seg med å huske sammen med storebroren. Hun hviner av fryd når jeg gir henne fart, hehe! Det er absolutt å anbefale hvis dere har mulighet til å henge opp en sånn. Ellers har jeg hatt henne ute på plenen et par ganger, men hun blir mest sittende, for hun krabber ikke så godt enda. Har på henne fleecedress med regnbukse utenpå og reima tec-"ladder" på beina. Bortsett fra det jeg er nevnt kan jeg ikke se at hun skulle ha behov for så mange flere aktiviteter ute riktig enda, hun sover jo enda 2-3 lurer i løpet av dagen og det er grenser for hva vi får tid til i løpet av en dag. Men gøy er det - å se hvordan de utvikler seg fra dag til dag!
Gjest Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Vi har kjøpt en slik sykkel som de kan bruke alt før de fyller året. Har en bøyle rundt magen og seler, så er der en stang til å dytte sykkelen med. Da koser hun seg da!! Ellers er sandkassen helt topp Styrer på rundt der. Husker også, ikke minst. Når hun var 10mnd lærte hun seg å skubbe fart i en liten sklie. (little tikes sak) Da hadde hun regnbukse og sko på, så det gjekk ikke så kjapt avgårde. Veldig artig å se!! Så har vi tatt med gå-vognen ut helt siden hun fikk teket på den. På campingen styrer hun på i gresset hele dagen. Studerer, leker og koser seg. Må passe på hele tiden, siden hun enda er i den "putte i munnen fasen". Men vi må jo være rundt henne med full konsentrasjon hele tiden ellers likevell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå