Chidera *tobarnsmor* Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Jeg glemte helt å spørre om å få med meg journalen fra forrige fødsel. Ser her at det er mange som har sin, og har lyst på min jeg også:-) Vet dere om det er mulig å få denne nå, to år etter? Har ikke peiling på hvor lenge de oppbevarer sånt jeg, men regner med de har det tilgjengelig en stund? Skal i alle fall huske på å få med meg fra denne fødselen!
Kulå Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Du kan be jordmoren din om å få den tilsendt. Det gjorde jeg, men måtte skrive under på noen papirer. 4 år siden min siste fødsel, så den blir nok oppbevart i journalen din.
Bimme Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Åh! Det høres bra ut:) Har lurt på det samme!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Jeg sendte brev til sykehuset med forespørsel om de kunne sende journalen til meg. Det var da 8 år siden fødselen. Fikk journalen i posten,og betalte ca 70 kr for dette.
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 24. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2008 Tusen takk for svar:-) Da er det håp da!! Skal høre med dem når jeg er der likevel, tenker jeg.
håge Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Journaler skal oppbevares 10 år etter pasienten er død, så den bør være tilgjengelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå