Gå til innhold

noen som har lagt inn 300g silikon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det for stort? naturlig? jeg er 1.72 høy og 62 kg. er a-cup nå.

begynner å få skikkelig nerver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei tror det vil se ganske naturlig ut...

jeg er 163 og 55 kg, og har 280g. Ser ganske naturlig ut på meg, og siden du er litt større; sikkert grei størrelse... Lykke til!!

Skrevet

Til du som har lagt inn 300g... hvordan bh-str bruker du nå? Jeg skal ta brystforstørrelse om et par måneder, men er usikker på hvor mye. Har tenkt på å ta 300/320. Er ca på samme str. som deg, 55 kg og 163 høy.

Skrevet

Hei hei..

Vel jeg er vel en liten C..

Jeg anbefaler 320 da.. Det virker så stort før inngrepet, men ofte ønsker en at en tok et hakk større etterpå!!

Det er iallefall min erfaring, og har hørt andre si det samme.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg hadde 320 .. var da en full c... var veldig fornøyd og kunne ikke tenkt meg noe mindre!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg vil også ta silikon..men hvor skal dere ta det henn da??

Skrevet

Hvor mye koster dette her... og hvor gjør man det??

123... vil være anonym.

Jeg er 174, veier 70 kg, har såvidt en B-cup, men det er bare skinn etter amminga.

abc.....

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er ca 170 og la inn 295g for 1,5 år siden.Jeg er kjempefornøyd, målet mitt var å få former samtidig som ingen skulle påpeke det..Det er ingen som har spurt meg, men hva folk tenker er noe annet, men de får bare lure;)Det er så hærligt å føle seg vell samt at klær passer;)Lykke til:)

Skrevet

Jeg hadde en B cup fra før. La inn 320gram. Fikk da en 70 E. Men det avhenger vel av hva du hadde fra før av:)

Nå som jeg er gravid har jeg gått opp til 70 F og det vokser fortsatt. Skulle virkelig ønske jeg hadde ventet litt med silikon.

Det bør du tenke godt igjennom.

stor klem.

Skrevet

Jeg er 1.60 og 52 kg... hadde A etter amminga... la inn 375gr... Ble sånn passe.. har nå en stor C-cup.. Helt oki.. har en del venninner som la inn 250 . 300.... de angrer hele gjengen.... ser stort ut når du er inne for en sjekk og prat.. men blir mye mindre når de er på plass....

456

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hva koster det for 375g? hvor lang ventetid? er det vondt lenge etterpå, er det ikke sånn at det må fylles på etter 15år?

Mange spørsmål her....hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...