Gå til innhold

Metformin,pergotime og slanking.(ketolyse)....


vilhababysnart

Anbefalte innlegg

Hei.Har prøvd å bli gravid i 2,5 år nå.Har så lyst på nr 2!Siden jeg er litt overvektig og ikke klarer å bli gravid prøver jeg å gå ned 10 kg nå.Jeg lurer på om det er andre som slanker seg mens de går på metformin og pergotime?Går det bra?Jeg er inne i min tredje uke og har gått ned 4 kilo.Synes det går så treigt.Kan det ha noe med tablettene å gjøre??(tror jeg spiser riktig i forhold til ketolysekuren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ingenting om preparatene du tar, men vil bare si deg at å gå ned 4 kg på 3 uker, er MYE! Ville bare prøve å fortelle deg at det er fantastisk bra, og at du burde være kjempefornøyd :o))))) Et vektap på over 1 kg i uka er ikke anbefalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å gå inn på lavkarbo.no og lese.Der er det forum for dem med pcos og annet nyttig som jeg tenker du får mye nytte av å lese.

Pluss at det er et eget ketolyse forum,der du kan spørre om alt mellom himmel og jord som har med kuren og gjøre....

 

Lykke til:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metformin hjelper jo å få insulinet ditt i balanse og lav karbo er jo anbefalt.

 

For meg hjalp det dvs hjelper det veldig med metformin får å gå ned i vekt og holde den, uten merker jeg at kroppen er rar, har søtsug, får kviser osv.

 

Så metforminen hjelper deg sikkert i tillegg til kostholdet for å gå ned i vekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...