Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Litt merkelig spm kanskje, men skifter dere bleie på babyen om natta? Selfølgelig så sjønner jeg at man må gjøre det hvis man merker at babyen har bæsja eller er misfornøyd, men sjekker dere om det er tiss i bleien hver gang dere ammer om natta? Hilsen ei som har termin snart og er helt grønn. =)
Gjest dagdrømmer Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Nei, det gjør jeg ikke=) Men nå har mine bæsjet konstant de første månedene, så jeg måtte skifte ved hver amming, og helst enda oftere (men det er jo ikke lett å oppdage når man sover)
Gjest Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Skifter bare bleie hvis det er bæsj i bleia (og du oppdager det, uten og endevende ungen). Det er tross alt natt! Og jo fortere barnet lærer forskjell på natt og dag jo bedre er det. Tisse om natta kommer de til å og gjøre til de slutter med bleie og man skifter jo ikke på 1-2-3 åringen om natta hvis de ikke er klissvåte og det er tiss i " hele sengen".
GhostyBoo Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Trenger ikke skifte bleia på natta så sant det ikke er avføring i den. Bleiene i dag har så god oppsugingsevne, at en natt uten skifting av tissebleier går helt fint. Er viktigere med avslapping og søvn for ungen, bortsett fra bæsjebleier selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå