Gå til innhold

NAN 2 pulver - hvor lenge holder 1 eske hvis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... jeg lager to flasker a ca 300 ml i døgnet?? Noen som vet sånn ca hvor lenge en eske m/pulver da varer? Og skal pulveret bare blandes med vann? OK med kokt flaskevann?

Skal på ferie til Italia og tenkte ta med pulver og lage selv (har så langt bare brukt de ferdigblandede små eskene....)

Kjempeglad for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmm........ altså vi bruker ca 600 ml i døgnet, da har vi en pakke i 1 uke.... så da har vel du en pakke i 2 uker da????

nå vet ikke jeg hvor lenge du skal være borte, men du kan vel ta med 2 esker hvis du skal være lenge?

eller ta med ei eske som planlagt og kjøpe til noen ekstra ferdigblannede nan2.

lykke til og god tur=)

italia er vakkert.....

Skrevet

Tusen takk for ditt svar :) Vi bruker også 600 ml i døgnet, sånn ca, så da bør det holde med 1 pakke for oss på turen! Og så gjør jeg som du foreslår, tar med noen ekstra ferdigblandede just in case :)

Pulveret blandes bare med kokt vann eller hva?

Skrevet

ja nå vet ikke jeg hvor gammel bebisen din er, men siden det er nan2 du bruker så er den vel ikke så gammel....

jeg fikk beskjed fra helsesøster at vannet skal kokes så lenge som mulig, når barnet er 1 år kan det drikke vanlig vann, men før den tid skal det nok kokes...

Å HVERTFALL HVIS DU SKAL UTENLANDS!!!!!

tenkte du å ta med norskt vann eller? kok det uansett du- fosskok=)

Skrevet

Nei, jeg tenkte å bruke flaskevann som vi kjøper der nede.... Må da være sikrest det? Bebisen min er forresten 6 mnd :)

Skrevet

jeg har villet kokt det alikevell jeg, bare for å være på den trygge siden... du kan jo hamstre flaskevann for hele oppholdet å kok alt på en gang, avkjøl det og hell det evt. tilbake på orginalflaskene sine igjen. da er det ihvertfall ferdigkokt, å du slipper å tenke på det hver eneste dag=)

eller kok for flere dager om gangen, hvis du skal være leeeenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...