Gå til innhold

Brystløft, noen som har erfaring???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror nok at dette kan bli aktuelt for meg etter fødsel og amming, gitt. Noen som har gjort dette?

Hvordan var det? Bra resultat? Hva kostet det?

Skrevet

Jeg har gjort en brystreduksjon med løft. jeg er suuuuper fornøyd med resultatet, trur det koster et sted mellom 25-30.000 kr. jeg fikk det dekket.

Skrevet

Hva skal til for å få det dekket Cat?

Skrevet

Man får slikt dekket om man feks får helseproblemer grunnet brystenes størrelse og lignende

Skrevet

helt riktig anonym16;43. jeg har fibromyalgi og er i øvrig veldig plaget med betennelser i aksler og nakke.+at jeg hadde veldig stor byste 85DD-E. Det i seg selvt var nok ti å få dekket brystoperasjon. Løftet var kun en bonus av operasjonen fordi det ble et penere resultat da.

Skrevet

Jeg bruker 85 E nå, jeg....og jeg har ikke født enda.

Hvor fikk du gjort operasjonen?

Skrevet

du får det dekt hvis de er over 31-33 cm fra beinet i halsen (øverste ribbein måtes) og til midt på vorta. Eller om det er andre store plager. Kan ikke være noe overvektig heller pga. resultetet.

Jeg er superfornøyd med mitt resultat !

Skrevet

Gjorde det vondt etter operasjonen, og tok det lang tid for å "leges"?

Skrevet

hadde ikke vondt, men du må være forsiktig med løft,ikke trene på 2 måneder osv. Ikke sole toppløs første året. Gjorde det i desember og nå er det som om det alltid har hvert sånn.

Skrevet

Jeg opererte meg på Colosseumklinikken i Oslo. De kan jeg varmt anbefale. de målte ikke noe på meg.

Skrevet

Kan det være aktuelt og få det dekt om man har 2 forskjellige strl på brystene??

Skrevet

hvis det er stor forskjell og det er vanskelig med bh ol ville jeg tro det, men ta en tur til legen, de vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...