Lykkeliten86 Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 babyen min på 3.mnd har vert veldig selvstendig og kunne tidligere ligge i lengre perioder alene uten av vi motte være med han eller plukke han opp, men nå den siste mnd så har det blitt syttring og gråting etter noen få min, kan slett ikke ligge på matta alene og hellst ikke med mammen eller pappen heller. han skal helst bli bært eller sitte i vippestolen og snakke med oss, han skal rett og slett være med oss hele tiden, og det må skje noe konstant, viss ikke blir det syttring/gråting hva kan jeg gjøre for å forandre dette ? det er veldig slitsomt å ha babyen på seg fra enn står opp til legger seg på forhand takk for tilbakemeldinger
2 tette - med flette Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Sånn har jeg hatt det og, men det er nok en periode hvor de plutselig blir litt mer nysgjerrige og vil ha med seg mere ting som skjer. Det jeg gjorde var å sette henne i vippestolen på kjøkkenet når jeg lagde mat, hang opp vask, osv.. Hun syntes det var kjempe moro.. Blir nok bedre etterhvert når han klarer å ligge litt lenger på magen, snu seg osv
Lykkeliten86 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 han ruller over på magen da, men da er det full skriking etter det håper det blir bedre snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå