Nefertari Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Min lille gutt er litt over 3 mnd. Han har begynt å sutre veldig mye. Kjeder seg - rop med engang han blir lagt ned. Han vil helst bli underholdt hele tiden. Jeg legger han under playgym og det kan underholde han i maks 5 min. Jeg får ikke gjort så mye når jeg må bære på han rundt overalt. Er det noen som har noen tips til hva man kan finne på mot slik sutring?
Nenya^juni2010 Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Knyt han fast på ryggen i en meitai så får du gjort alt du skulle ha gjort og bebisen er fornøyd:D Bedre kan det vel ikke bli!
Nefertari Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 hm jah har gått til inkjøp av en slik, men det blir alikevel tungt i lengden. Han veier 7 kg (jeg er slank og lang) og jeg har allerede pådratt meg vondt i ryggen av å bære rundt på han. blir litt fortvilet..
Nenya^juni2010 Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Hmm.. strammer du godt nok? Krysser eller tvister på ryggen til bebisen? Er mange tilpasninger en kan gjøre for at det skal passe bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå