Gå til innhold

Softbag i phil&teds

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke softbager passer til phil&teds? Er det kun den orginale som passer? Synes den er så innmari liten, at jeg er usikker på om det er vits i å kjøpe den. Kansje det er like godt med et godt skinn i bunn ,iom at den er så lun og god for en baby med søskensete over uansett. Noen som sa at carena softbag passer. Stemmer det? Har hatt denne før, og den lå minstejenta i iallefall 6mnd før den ble liten. (Med skinn i bunn og dyne evt pose. )Er det noen andre som passer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på dette, noen som vet?

Skrevet

Man kan bruke voksipose med bæreplate. Jeg synes det virker litt lite lunt for misten å bare henge i den, men det var det de anbefalte meg på babyshop. De sa at originalbagen bare er til sommerbruk....

Skrevet

Åh? Det er muligens fordi de er så små at det ikke er plass til pose/dyne? En voksipose er jo stor. Da bør vel en carenabag pase? Har hørt flere som har anbefalt det til denne vognen, så nå skal jeg kjøpe den. Fant en billig på finn (150),så jeg tok rett og slett sjangsen. Får alltids bruk for en softbag. Kan evt selge den igjen for samme pris.................

Skal hente den senere i dag, så kan oppdatere etterpå!

Skrevet

Jeg brukte orginalbaggen i 3 mnd i vinter, med skinn i bunnen og dyne + pluss ullpledd over - funket veldig bra. Har en veldig lang gutt, så lenger enn det holdt den ikke. Ble anbefalt Babytravel sin bag, skal visst være mindre enn Carena, men større enn Phil & Teds sin, men har ikke prøvd den selv!

Lykke til!

Skrevet

Bagen passet kjempefint. Stikker såvidt over der det skråner oppover, men det gjør ingenting. Tror den blir veldig bra. Har som sagt hatt den før og brukte den helt til ungen var 7mnd.

Så det er absolutt å anbefale carena softbag til vognen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...